Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-19 20:10:52

志記鎅木廠面臨收地清拆 鍾楚紅嘆政府唔珍惜:香港工藝好值得傳承

分享:
鍾楚紅嘆政府唔珍惜:香港工藝好值得傳承

鍾楚紅得知志記鎅木廠要被清拆和堆填,她特地去了木廠為他們打氣和了解情況。

新界東北發展導致逾70年歷史的志記鎅木廠面臨收地將被剷平,志記周六晚透過社交平台宣布,收到地政總署回覆,清場日子可延期多兩個月至9月13日,在清拆死線暫延兩月,得到大批市民前往參觀及選購,可是估計仍有近千噸木材待處理。

一向熱衷環保的紅姑鍾楚紅,得知傳統木藝工場要被清拆和堆填,日前特意去了志記鎅木廠,為他們打氣和了解情況。紅姑表示:「志記同樣都係面臨被政府嘅發展計劃清拆,浪費地球資源,入面唔知已經佔幾多個森林。望住自己個工場幾十年來嘅揾食架餐、仲有自己嘅手藝,唔知有乜出路。材料及工具都係超巨型,想搬都唔易!志記入面就好似一個木工博物館,木工老師傅根本係香港非物質文化遺產,好多市民過去支持同買木,但點解個政府一啲都唔珍惜?」最後,紅姑呼籲大家:「香港工藝與實務好值得傳承嘅行業,有興趣入行嘅朋友可以了解一下!亦希望政府關注呢個議題和行業,計劃進行保育,得以發展下去;想去買木嘅朋友,把握機會。」

紅姑一向熱衷環保及關心社會。

紅姑一向熱衷環保及關心社會。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受