Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-03 14:03:54

忽然心動|白只首度參演愛情喜劇片 演宅男與吹氣公仔同床

分享:
忽然心動|白只首度參演愛情喜劇片 演宅男與吹氣公仔同床

白只在新片《忽然心動》中,與陳欣妍上演一段輕鬆搞笑的愛情故事。

麥浩邦執導新片《忽然心動》安排11月17日上映,電影由江𤒹生(Anson Kong)、吳千語、栢天男、蘇皓兒、馬志威、湯洛雯、白只及陳欣妍主,出名好戲的白只首度參演愛情喜劇,飾演一位宅男外賣員,將會與劏房鄰居留學生女神陳欣妍(Shirley)上演一段輕鬆搞笑愛情故事。

打造成宅男天堂

為了將宅男演繹得更傳神,劇組特別為白只的片中房間打造成宅男天堂,放滿各式各樣動漫模型、公仔等,連床單、被袋、窗簾都用上動漫人物,同時白只更會與性感矽膠公仔吉川春代子同居生活。白只形容戲中角色龐江對動漫是狂熱份子,笑說:「好多人鍾意模型都會愈買愈大,我的角色龐江都係,由細愈買愈大,最後買咗full size,佢唔係一般宅男,宅男純粹同模型傾偈玩下,龐江唔只咁樣,龐江係同吹氣公仔吉川春代子一齊睇戲、瞓覺,一齊生活,已經當係一個朋友。」提到今次首度拍攝愛情電影及與Shirley合作,白只回憶首日開工與Shirley見面的窩心事:「朝早我哋大家一齊化妝,一入化妝間時Shirley 就叫我角色名講江哥早晨,我覺得好窩心,其實我前一晚都諗死啦,做愛情戲時應該點做,無愛情戲經驗、拍拖經驗又少,到底點做呢,但Shirley 好願意去同我討論場戲應該點。」

白只在戲中角色龐江,是個動漫是狂熱份子。 電影其中一幕,Shirley找白只幫忙時竟以修女打扮應門。 麥浩邦執導新片《忽然心動》,安排11月17日上映。
Ad Block

扮修女爆笑登場

另外,電影其中一幕Shirley需要找白只幫忙,但白只卻打扮成修女應門,拍攝當日兩人都忍不住爆笑而不斷NGShirley解釋白只的修女Look實在太好笑:「當日已經係大半夜凌晨,大家都唔想Delay,但我真係忍唔住笑,我係完全唔敢望佢,要望住個地下俾對白,因為我驚忍唔到笑;有一次我講對白唔小心望上咗少少,鼻窿擴張一下想忍笑,我鼻窿一擴張嘅時候佢就見到我擴張,佢又忍唔住笑咗!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受