Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-20 13:32:22

忽然心動|阿Dee扮公仔向湯洛雯求婚 慘遭暴力對待

分享:
忽然心動|阿Dee扮公仔向湯洛雯求婚 慘遭暴力對待

阿Dee與湯洛雯首度合作拍新片《忽然心動》,二人擦出不少火花。

本地愛情喜劇電影《忽然心動》,今日一口氣發布了八款主要角色海報,一眾演員江𤒹生(Anson Kong)、吳千語、栢天男(Adam)、蘇皓兒(Chloe)、馬志威、湯洛雯、白只及陳欣妍(Shirley),以四對CP在個人海報上登場,當中有「靚湯」之稱的湯洛雯是首次主演電影,今次除了與馬志威有一段感情關係外,戲中更被何啟華@ERROR求婚,浪漫場面突變搞笑非常!

 Dee哥」何啟華、湯洛雯、馬志威在麥浩邦執導的《忽然心動》中首度合作,戲中飾演護士的靚湯擁有大批追求者,作為裙下之臣之一的Dee哥其中一幕更化身成卡通狗在醫院內向靚湯唱歌求婚,雖得到馬志威助攻幫忙,可惜仍被靚湯狠狠地拒絕兼撻落地,靚湯變成「暴力湯」,她忍不住說:「我都覺得自己很粗暴,但同時覺得好搞笑,因為拍攝時是大熱天,見到阿Dee着住套衫跑來跑去又濕晒,呢場戲好深刻!」 

 

Ad Block
阿Dee化身成卡通狗去醫院向靚湯唱歌求婚。

阿Dee化身成卡通狗去醫院向靚湯唱歌求婚。

靚湯與Dee哥來自兩間電視台卻於大銀幕中首度合作,經過合作後,靚湯形容Dee哥非常搞笑:「他真的是一個很典型有幽默感的男生!」靚湯更開玩笑指汗流浹背的Dee哥像亞馬遜河流、尼加拉瓜大瀑布一樣,流汗流得非常壯觀,Dee哥則笑說這套厚厚造型衫非常適合去俄羅斯拍外景用:「但今次我喺室內拍攝,加上要閂晒所有冷氣同埋打燈,溫度再高咗!」當被問到接不接受到有人大龍鳳向自己求婚?靚湯說:「你鍾意那個人,點樣求婚都會開心,但最好低調啲!」身旁的Dee哥即問如果是有樂隊非常浪漫地拉小提琴又可否接受?靚湯覺得這樣會很辛苦,解釋自己平常外出不化妝:「如果咁大班人就一定有攝影機,我會第一時間諗攝影機喺邊,冇化妝就即刻戴太陽眼鏡,成個focus都唔喺求婚上,我想如果求婚focus係得返我哋兩個,唔講咁多貼士啦!」《忽然心動》由麥浩邦執導、黃子桓監製,將於1117日在港上映。

Ad Block
《忽然心動》今日一口氣發布了八款主要角色海報。 《忽然心動》定於11月17日在港上映。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受