Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-23 23:04:28

思家大戰|鄭子誠無厘頭「爆炸菜」笑爆全場 一班妹妹仔爭住咀李思捷

分享:
「我要瞓鬥」隊成員有陸浩明、鄭子誠、陳葦璇和魏國洋。

「我要瞓鬥」隊成員有陸浩明、鄭子誠、陳葦璇和魏國洋。

由李思捷主持及監製的《思家大戰》第三季,本周日晚(24日)播出一集,有曾比特(Mike)率領的「我要瞓鬥」隊,成員包括陸浩明(6號)、鄭子誠、陳葦璇和「羊仔」魏國洋,對戰由家庭觀眾組成的「GOAL FUN GIRLS」隊,成員包括鍾泳儀、陳頌兒、蔡穎橋、袁千千和邱曉雪。

 J2全新綜藝節目《我要瞓鬥》將於周一晚(25日)首播,Mike透露為節目獻出人生第一次,他說:「呢個係我人生第一個主持嘅節目,我覺得除咗唱歌要嘗試,做主持都要嘗試一吓。」出名靚聲的子誠被製作團隊封為節目靈魂,他笑言:「我為呢個節目奉獻把聲出嚟,我通常做節目都係夜晚,一聽我把聲就想瞓,參賽者要挑戰聽住我把聲而唔瞓,呢個先係高難度!」至於由一班年輕妹妹仔組成的「GOAL FUN GIRLS」隊形十足,她們齊齊穿上印有她們嘜頭的T-shirt上陣,思捷問到她們的隊名由來時,隊長鍾泳儀精靈地說:「目標就係Have Fun,就好似呢個節目咁,同埋同時要攞高分!

 今集問答環節同樣精彩,在首個問題「填一個字,爆炸乜?」中,鄭子誠竟然九唔搭八地答:「爆炸菜,我個年代有㗎!」全場即時笑聲四起,就連思捷都聽到搖晒頭,子誠再解釋說:「即係榨菜嘅再進一步。」思捷笑言:「咁我聽日大牌檔試吓有冇啦。」至於「GOAL FUN GIRLS」隊一班女仔非常玩得,其中一條問題「一個廿幾歲嘅女仔點解會錫完全唔靚仔嘅李思捷一啖?」中,陳頌兒笑答:「想做你女朋友,我哋都想錫你一啖,我哋都係廿幾歲吖嘛!」被氹到冧滋滋的思捷笑笑口說:「依家啲女仔都幾主動喎。」

Ad Block
Ad Block
Mike首次主持的綜藝節目將於下星期一播出。 鄭子誠爆笑指他的年代有「爆炸菜」。 「GOAL FUN GIRLS」隊一班女仔主動話想錫李思捷。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受