Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-26 22:32:00

憑《逆天奇案》入屋 趙璧渝為追夢人工僅得4位數

分享:
趙璧渝憑住《逆天奇案》中「妹頭」一角成功入屋。

趙璧渝憑住《逆天奇案》中「妹頭」一角成功入屋。

趙璧渝憑住《逆天奇案》中「妹頭」一角成功入屋,帶摯她工作量大增,有份參與新劇《痞子殿下》。

去年趙璧渝在《法證先鋒IV》只穿黑色胸圍危站天台邊緣的鏡頭,開始嶄露頭角,而今次《逆天奇案》中是她入行以來最多戲份的一次,她說:「從影以來最重戲份的一次,第一次有咁多屬於自己嘅鏡頭同對白,拍攝期間心理壓力好大,成日都瞓唔着,好緊張,因為想演得好啲,好好把握今次機會。」

 

現年32歲的趙璧渝入行8年,一直都是演跑龍套角色,每月收入只得4位數。來自單親家庭長大的她,非常感謝母親的支持︰「媽咪好忙,平時好少追劇,不過佢今次為咗我都煲劇,其實一直以來媽媽都好支持我,俾我好任性咁追夢,自己好愧疚咁多年都俾唔到家用媽媽,仲要媽咪擔心我夠唔夠錢用。」

她又特別點及多謝「大小姐」林淑敏︰「我哋之前因合作處境劇《愛‧回家之開心速遞》而認識,佢話有睇套劇,仲對我講咗好多鼓勵說話,真係好感激佢,除咗公司同事之外,有啲圈外朋友,睇咗套人劇之後都有Send訊息嚟打氣。」角色贏得口碑,同時亦令趙璧渝有搵真銀的機會,她說:「出劇係會增加咗搵錢機會,最近都有啲宣傳片、廣告傾吓,睇吓有冇合作機會。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受