Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-20 19:09:17

戴祖儀狂讚丁子朗但唔過電 否認搞NTF賺過百萬

分享:
戴祖儀狂讚丁子朗畫功了得,又稱對方是個完美的男人。

戴祖儀狂讚丁子朗畫功了得,又稱對方是個完美的男人。

戴祖儀、丁子高今日到上環出席藝術展,二人都有畫作在場內展出。戴祖儀表示今次邀請了10位藝術家合作,坦言估不到丁子朗畫功了得,而丁子朗就大爆戴祖儀事前沒有邀請他,今次是自薦參

戴祖儀說︰「我真係非常榮幸,估唔到佢畫畫咁叻,佢一向分數好高!人又靚仔,識做戲、又搞笑、畫畫又叻,仲要識照顧人。可惜,我唔鍾意太完美嘅人,我鍾意有。我鍾意風趣幽默,溝通到為主,但同佢溝通唔到。」二人亦斬釘截鐵表示大家沒有機會發展。

Ad Block
戴祖儀否認自己投資NFT賺過百萬。

戴祖儀否認自己投資NFT賺過百萬。

提到戴祖儀早前投資的NFT賺了500,她說︰「賺係要入袋先叫賺,但依家都未落過袋,而啲錢都係繼續投資喺間新公司上,希望係長遠發展。」她透露與拍擋投資了七位數字,而在旁的丁子朗表示有意加入,戴祖儀即表示︰「當然得,我收你7位數啦!哈哈!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受