Ad Block Ad Block
娛樂
2017-11-08 06:00:00

拒操肌 歐陽震華:收視好請食飯

分享:

歐陽震華(Bobby)、田蕊妮、森美、邵美琪和龔嘉欣等一眾演員,前晚出席TVB台慶劇《誇世代》首播飯局。被問到對收視有沒有信心,Bobby指現在也不知道怎麼才算高收視,多了很多渠道可以看電視劇,所以收視率不是太重要,重要的是口碑,所以一切平常心面對。 

 

如果收視率很好的話,會否騷肌肉慶祝?Bobby笑說:「劇組裡面咁多男『艷星』,張繼聰啦陳豪啦,要騷肌肉都輪唔到我!」他又稱,拍劇時見到陳豪日日吃白煮青菜和雞胸肉,「我咁為食,練身材唔緊要,但要節食就真係太難受。我就負責好似今日一樣請食飯,一收視好就請一餐吧!(唔擔心食晒啲片酬?)哈哈,佢哋邊食到咁多!」

 

森美保不住fit爆身形
在劇中要大騷身材的森美,被問到拍攝期間是否很辛苦,他說:「肯定係辛苦,因為之前從來無接觸過拳擊,為咗嗰一分鐘嘅拍攝,苦練咗一個月,不過都幾熱血,好期待播出嘅畫面。」他指拍攝完就已經鬆懈了,保持不住身材,「拍完到而家肥咗7公斤,連我個女都同我老婆講『爸爸而家肥咗,唔敢喺屋企裸上半身。』」 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受