Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-20 17:47:10

方力申停工無目標 罕有放負呻抗疫疲勞

分享:

方力申向來充滿正能量。

特首林鄭月娥早前在記招上表示自己每一日都不感抗疫疲勞,而向來正能量滿滿的方力申卻罕有在網上放負,自言感到抗疫疲勞。

方力申早前在節目中透露,自己有份投資的游水學校,因為疫情影響月月蝕錢。他說︰「疫情第五波,連我呢個正能量,都有放負嘅時候。唔好睇我成日post d正面嘢就以為我一定好positive,未必㗎,social media上面你見到嘅嘢未必係真㗎!當然,如果你被我感染,開心積極咗係好事,但如果你本身係唔開心嘅就千祈唔好有比較,令自己更加唔開心。」

方力申在節目中透露其游泳學校因為疫情月月蝕錢。

要為負面情緒設限期

方力申上載屋企花園的照片說︰「泳池又停,工作又停,目標又冇,連屋企個健身架都拆咗三分二,不過其實我都冇練成年㗎喇,所以阿媽先話拆咗佢,要黎做儲物櫃。」

他認為每一個人都有情緒及不開心的時候,但需要設下限期︰「我可以俾自己頹廢,但要俾自己個限期,所以我就校返鬧鐘起身,每朝同阿爸阿媽飲咖啡,搵返興趣做下,我仲從上星期開始番做少少gym添。開心一定搵得返嘅,係睇你想唔想,加油呀大家。我正面番㗎啦,可以繼續信同繼續like我啲posts。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受