Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-29 21:30:44

旁觀者|王敏奕自爆流足一公升眼淚 周柏豪讚角色好玩:感情線浪漫又虐心

分享:
王敏奕與周柏豪在劇中有感情線。

王敏奕與周柏豪在劇中有感情線。

由周柏豪、王敏奕、吳若希、羅天宇、馬貫東、連詩雅、胡蓓蔚等合演的無綫劇《旁觀者》,於11日首播。

《旁觀者》以連環殺手與女警之間的矛盾、牽絆及角力為劇集重點,劇情講述天生是「高敏感族」的女警姚自如(阿魚,王敏奕飾),接二連三捲入離奇死亡事件,隨著與拍檔丘浚祈(羅天宇飾)深入調查,阿魚驚揭某部分死者身份竟是其他死亡事件中的疑兇,且每次案發現場均會發現鼠尾草,似是有人暗地借「正義」之名大開殺戒。 另一邊廂阿魚查案期間偶遇Café老闆王覓希(周柏豪飾),由於同樣天性敏感及為人設想,二人火速墮入愛河。阿魚天生是「高敏感族」,對聲音及光線等變化均特別敏感,後來阿魚意外發現朱古力及鹽檸水是幫助自己「逃避」及「投入」的靈藥,每次查案均會飲用大量鹽檸水更成了阿魚標誌,對此敏奕笑言:「我自己本身都鍾意飲水,完全唔係問題, 哈哈。」除了吸入大量水份,敏奕為角色亦付出了不少淚水:「真係好多崩潰場面,我諗我流咗有一公升眼淚,係我拍劇咁耐以嚟最Emotional(情緒化)一次。」

 

王敏奕坦言這是入行以來最難演及最怕演不好的角色 。

王敏奕坦言這是入行以來最難演及最怕演不好的角色 。

敏奕又坦言《旁觀者》是其入行以來最難演及最怕演不好的角色:「首先呢個角色有特殊狀況高敏症,同埋我真係好鍾意個劇本。我記得我一開始睇劇本係追住落去睇,好似睇到一本好鍾意嘅小說咁,劇本中講緊嘅人性、親情、愛情、現世中嘅冷漠都好令我感動。呢個角色困難嘅原因係因為佢長期活喺掙扎之中,戲劇最好睇嘅就係呢種掙扎。」 

由於劇中角色關係複雜,敏奕與柏豪談及合作場口時,異口同聲表示既浪漫又虐心,柏豪更「覓希」上身長篇大論謂:「係一種好慘、好淒美嘅浪漫,總之乜都有啲,對立、矛盾同無能為力等等,喺情緒上係幾辛苦嘅,拍完會好攰,但演嘅時候就好好玩。」而「老是常出現」的丘浚祈雖然表面看似任勞任怨、聽教聽話,但其實患有嚴重「強逼症」,為了令角色更有說服力,羅天宇除了刻意「禁食」保持瘦弱,並破天荒以「All Back」髮型上陣,他說:「我之前咁多年啲角色都一定有蔭,依家真係好唔舒服。」

Ad Block
王敏奕自爆流足一公升眼淚 。 周柏豪讚角色勁好玩。 羅天宇為劇集除刻意「禁食」保持瘦弱,更破天荒以「All Back」髮型上陣。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受