Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-13 17:17:23

日日媽媽聲|宋宛穎成年無返澳門 親筆信感謝母親給予幸福

分享:

宋宛穎與媽媽成年沒見面。

由余安安、羅敏莊、陳凱琳擔任主持的《日日媽媽聲》第二輯,昨日播出的一集 集請來2021年港姐冠軍宋宛穎(Sabrina)擔任其中一位嘉賓。因為疫情關係, Sabrina已有一年時間沒有與母親文寶雪(Michelle)見面;Sabrina透過節目與身在澳門的母親隔空對話,為感謝母親多年來的照顧,Sabrina撰寫親筆信、並感性地讀出內容。

她說︰「為咗照顧我哋成長,你付出咗人生最美好嘅年華,咁耐以嚟你都冇講過一句辛苦,所有嘢你都諗咗我哋先,好少會考慮自己。雖然我哋家庭睇落唔係好完美,但你令我覺得能夠喺呢個家庭成長,係有幾咁幸福同幸運,希望過去呢22年我有Make you proud,同埋我將來做嘅嘢都Keep making you proud!」Michelle聽到女兒真情剖白後,忍不住流下了感動的淚水、場面感人。

Michelle1990年澳門小姐亞軍,另Sabrina兩位堂阿姨、及其婆婆的兩位堂家姐亦是選美出身,相當厲害。靚足32年的Michelle,隔空與Sabrina同框時與女兒看上去更像姊妹多於母女。談到獨力撫養一對孖女長大,Michelle坦言兩位女兒給予其很大動力:「佢兩姊妹做任何事都好自律同自覺,見到佢哋咁懂事,我就算幾艱苦同唔開心都會撐落去。」Sabrina則感恩與媽咪關係像朋友,與媽咪關係像朋友,並大讚媽媽是其心目中的女超人。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受