Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-02 20:55:21

曾志偉為啜大馬性感女模解畫:錫個面珠登都係禮貌

分享:
馬來西來女模黎峇菈不時在社交平台大騷性感照。 馬來西來女模黎峇菈生日,獲曾志偉吻賀。

【20:50更新】曾志偉今晚出席《星夢傳奇2》決賽前,回應記者有關嘴對嘴吻賀黎峇菈生日的事件,首先,他不認為此事是一件大事,「噚日我哋有一個試食魚子醬會,試完魚子醬,大家就傾偈,之後有朋友知道我哋喺度,就帶咗朋友上嚟,話佢朋友生日,佢願望係我能夠幫佢唱生日歌,咁係禮貌嚟㗎嘛!唱完,錫個面珠登都係禮貌嚟㗎嘛!生日送Birthday kiss好正常。」他強調本身不認為黎峇菈,「只係朋友帶過嚟,我只係禮貌同佢唱首生日歌。」

 

無綫總經理曾志偉向來相識滿天下,前日(30日)他出席馬來西亞模特兒黎峇菈的生日派對,為人熱情的他大獻歌喉,高歌祝賀壽星女,扭腰拍手非常興奮,在切蛋糕吹蠟燭時,他更主動搭住黎峇菈香肩,並熱情地送上香吻。獲「獎門人」親嘴賀壽的黎峇菈,與大家分享難忘時刻,事後在IG上載生日派對的短片,寫道,「今年有得同獎門人一齊吹蠟燭,祝我生日快樂,今年的願望是世界和平,沒有仇恨。」

Ad Block
曾志偉唱生日歌為黎峇菈慶生。(IG截圖) 曾志偉搭著黎峇菈香肩祝賀生日。(IG截圖) 曾志偉搭著黎峇菈香肩祝賀生日。(IG截圖) 曾志偉搭著黎峇菈香肩吹蠟燭。(IG截圖)

身高180 傳是余錦基的契女

黎峇菈身高180cm,擁有長腿和美好身材加的她,經常在社交平台大騷火辣性感相,不時上載穿比堅尼坐遊艇出海的靚相,她曾與袁偉豪拍攝首飾和眼藥水廣告,有傳她是77 歲社交界名人余錦基的契女,是富豪飯局和遊艇派對的常客。

 

黎峇菈不時搭遊艇出海,大騷好身材。(IG圖片) 黎峇菈大騷驕人身材。(IG圖片) 身高180cm的黎峇菈擁有一雙長腿。(IG圖片) 黎峇菈經常在IG派福利。(IG圖片) 黎峇菈經常在IG派福利。(IG圖片) 黎峇菈曾與袁偉豪拍廣告。(IG圖片)
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受