Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-24 09:00:00

最後禮物|黃子華潘燦良突發宣布加開10場 周五公開售票

分享:
黃子華和潘燦良主演的《最後禮物》突發宣布加開10場,開足50場。 黃子華和潘燦良主演的《最後禮物》,劇力十足。

由黃子華及潘燦良主演的40場舞台劇《最後禮物》,因第五波疫情延期半年後,上月21日在灣仔演藝學院首演至今,口碑載道,昨晚(23日)在第25場結束時,子華神,於謝幕時突然驚喜消息:「其實都唔係好關你地事。呢個消息係我哋會加開10場!」《最後禮物》在詢眾要求下再度加場,共演50場,雖創下疫情下最多場數舞台劇紀錄,但仍然一票難求,不過子華直言已是極限,「50場對我嚟來講,真係盡啦。」加場門票將於周五(26日)在快達票公開發售。

黃子華謝幕時宣布最後禮物问開10場,共演50場。 潘燦良強調,演員和觀眾珍惜每次演出,舞台劇才有存在價值。

搏埋條命做多10場

子華神直言每場都做到虛脫,經常想做多一日就休息,「但係知道真係好多人想睇到一個咁好嘅製作,咁好嘅表演.....加上我發現好多人睇完之後,個劇帶俾佢地好多反思,對佢地有一個「好」的影響,有睇過都知,我地個劇係講家庭,所以我先搏埋條命做多10場。」阿燦補充說: 「舞台係神聖嘅,得咁多就咁多。」子華答道:「真係同生命一樣,如夢如幻如泡影....」最後,阿燦總結說: 「不論係演嗰個,同睇嗰個都要好好珍惜佢,舞台價值先存在。」他良感激觀眾熱情支持,呼籲觀眾多支持同期公演的舞台劇和香港電影,他與子華更互相為對方的作品《飯戲攻心》和《短暫的婚姻》宣傳。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受