Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-22 12:14:25

李元元Lucy「旋風腿」踢中妹妹 10個月大Sucy即嘔奶

分享:
李元元Lucy「旋風腿」踢中妹妹 10個月大Sucy即嘔奶

Sucy今年2月出世。

李璨琛(Sam)和老婆梁志瑩 (Sophia 育有兩名可愛囡囡,5歲大女李元元 (Lucy)憑可愛外形同古靈精怪表情,深得網民愛戴;至於妹妹李斐斐 SuCy)今年2月出世,肥嘟嘟的她被Sophia改花名叫做「炳強」。Sophia在網上不時上載兩女的生活點滴,可見Lucy相當愛錫妹妹,但昨日(21日)Sophia卻大爆Lucy 一腳踢到細女Sucy嘔奶。 

升呢做家姐的Lucy經常都會做出趣怪表情氹10個月大的Sucy開心,不過昨日Sophia 便在社交網大爆Lucy 有新「代表作」。片中見Lucy先用雙手肉緊搣Sucy面珠,繼而再拍腳仔,最後一個旋風腿不慎踢中妹妹塊面,令Sucy嘴角立即吐出一啖奶,場面既驚嚇又搞笑,Sophia笑言:「阿妹俾家姐嘅旋風腿踢一腳當場噴奶 #阿妹個豬登被踢到晃動咗幾吓」不少網民都表示:「妹妹個樣好無奈好陰功,但係又好好笑」亦有人笑指:「阿妹成為咗家姐一個會郁嘅玩具」。

Lucy先用雙手肉緊搣Sucy面珠。 Lucy「旋風腿」踢中妹妹。 10個月大Sucy嘴角立即吐出一啖奶。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受