Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-21 16:35:17

李克勤演唱會|劉德華壓軸登場搭晒膊頭合唱 預告好快再開騷

分享:

劉德華驚喜現身李克勤個唱。

李克勤一連七場《弦續李克勤・港樂演唱會》在紅館昨晚舉行尾場,狄波拉,陳慧嫻、黎姿、張敬軒、克勤太太盧淑儀與兩個兒子等亦有捧場。最驚喜莫過於是劉德華驚喜現身,二人合唱《如果有一天》及《我恨我痴心》,令全場氣氛high爆。

 

克勤在介紹華仔出場前,他說︰「今晚我揀的歌,呢個人點形容佢?我問過佢,你情願人讚你靚仔,定係讚你唱歌好,演戲好,佢話靚仔!我但凡有咩奇難雜症,我都會去搵呢個人,遇上困難佢係我明燈,以前每一次我做演唱會,佢一定來睇採排,以下呢首歌,送比劉德華先生嘅《如果有一天》。」

Ad Block

劉德華預告好快再開騷

克勤唱了幾句後,劉德華升上舞台,現場觀眾驚喜萬分,歡呼聲震烈紅館。二人合唱完畢後,華仔笑言克勤今次是與管弦樂合作,難度很高,自言應付不來。他又說︰「其實我一直都好驚。」克勤聞名問道︰「你驚?你都會驚?」華仔笑道,「驚呀,上一次我都係唱呢首歌,我吊喺上空兜一個圈,就要同大家講下次再見啦。所以再唱呢隻歌,對我來講係好有意義,但又好驚,個心慌。」克勤續問華仔何時再開騷,華仔說︰「好快啦。」然後叫全場觀眾企起身,再跟克勤合唱《我恨我痴心》,把氣氛帶到最高點。

二人合唱令全場high爆。

去到演唱會尾聲,克勤感觸說︰「我要記住呢個畫面,我覺得我好幸運,我只係一個好喜歡唱歌,唱歌可以成為我職業,由1987 年第一隻唱片,到依家好一段時間,大家同我一齊成長,時間過得飛快。昨日(19)炎明熹來做嘉賓,佢 18 歲,我個仔都15 歲啦,我仲同佢唱情歌,我都唔知點投入,哈哈……時間過得好快,由其疫情,每個人都學會好珍惜身邊每一樣嘢。 今日你哋仲帶咁多燈牌,其實無論有冇燈牌,我都好珍惜大家對我愛護,冇人會知道下次演唱會係幾時,工作係無止景,追求都無止景,但知足應該會有。喺寶麗金年代,關維麟揀呢首歌比我嗰陣,我最初好唔鍾意,覺得好娘,佢話你信我啦,你可能會唱一萬次。我冇諗過,呢隻歌咁多人鐘意,多謝大家。」然後為大家獻上《一生不變》。

李克勤被在場歌迷感動到眼濕濕。

永不言休

演唱會過後,克勤接受訪問時表示,歌迷及觀眾的熱情令他非常感動,可能耐冇做演唱會啦,歌迷真係好痴纏呀,今晚(20日)都算非常完滿結束啦,我估我可能係香港開埠以來,喺紅館收得最多利是歌手,哈哈。」問到會否再開part2,克勤謂暫未有計劃,但有意舉行巡唱,九月或者去澳門再做。問到他唱《一生不變》時,是不是眼濕濕,克勤直言當時深受感動,並謂︰「男人老狗老真係盡量唔想喊啦,唔鐘意自己喊,唱《別了那一天不知再相見》真係要忍住。」昨晚不少歌迷舉大燈牌,當中有燈牌亮著「禁止李克勤退休」,他笑道︰「係呀,佢哋好驚我退休,大家唔駛擔心住,我家庭負擔重,唔會退休住啦。」

 

 

Ad Block

李克勤計劃9月到澳門開個唱。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受