Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-11 19:36:30

李璨琛5歲女Lucy出意外 撞凹實木櫃邊額頭腫起

分享:

李元元撞凹實木櫃邊,額頭腫起。

李璨琛5歲囡囡Lucy李元元日前在家中發生意外,在家中奔跑時不慎頭撞實木櫃邊,額頭腫起兼現出現長長血痕。Lucy媽咪梁志瑩上載女兒傷勢,以及家中木欄破損的情況,見到櫃邊被撞凹,可見當時Lucy撞落木櫃的衝力非常大。從照片見到,Lucy眼泛眼光及扁咀,李璨琛用冰袋為她敷額頭。

Ad Block

李璨琛跟太太報告女兒及木櫃的傷勢時,一度被太太以為講笑。

Lucy媽︰東華表演要預埋你

Lucy媽咪留言說︰「小犬8號風球當日,李元元喺屋企上演一幕衝力射頭,成個人飛彈埋個名貴實木餐邊櫃,頭殼經過測試夠堅硬竟然俾畀佢撞凹咗個櫃。我老公同我講佢撞凹咗個櫃,我當佢講笑,然後佢好認真咁同我講佢認真。I was like(哈哈笑emoji),未睇個女傷勢實在係忍唔住笑到震住出廳看過究竟,feel到我老公好似係有一刻嬲我仲喺度笑。我知道我唔應該笑,但心裏不停諗我個女個頭真係有咁硬竟然可以撞凹個櫃?個鐵頭冇爆其實真係好好彩﹗李元元,出年東華表演一定要預埋你,衝力射頭,貼塊膠布佢即刻覺得自己係冇事嘅。」

Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受