Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-18 22:03:15

李璨琛慶祝結婚10周年 Lucy可愛問:即係就快結婚?

分享:
李璨琛慶祝結婚10周年 Lucy可愛反問: 即係就快結婚?

一家三口出外慶祝。

李璨琛和太太梁志瑩(Sophia)的4歲囡囡李元元(Lucy)向來可愛兼鬼馬,大受網民歡迎。昨日,是Sophia與李璨琛的結婚10周年紀念日,不過李璨琛卻忘記這個大日子,更差點約了朋友吃飯,Sophia寫道:「我差啲要同埋佢啲麻甩friend去海鮮城食飯慶祝十周年呀撞你個鬼,我話雖然我個人冇乜儀式感,但咁樣我會嬲。最後,我哋都係冇二人世界,知道點都會帶埋隻妃嘢。如果佢見到我哋兩個出門口得返佢自己一個,佢實喊。nothing fancy 但充滿愛,平淡真是福。」

Sophia在社交網上載了多張一家三口出外慶祝的合照,只見Lucy 擺出多個鬼馬表情,非當搶Fo,而當她得知是爸爸媽媽的結婚10周年,更反問:「爸爸媽媽係咪即係就快結婚?」非常可愛。

Ad Block
 Sophia與李璨琛結婚10周年紀念日 。 Lucy擺出多個鬼馬表情,非當搶Fo。 李元元就快做家姐。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受