Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-28 17:39:00

東張西望丨李旻芳採訪元嶺村居民過路費糾紛 攝製組遭大漢恐嚇 網民:堅係勇

分享:

東張西望

TVB資訊節目《東張西望》近年報道唔少社會時事及民生議題等議題,最近佢哋就報道大埔元嶺村嘅過路費糾紛事件,結果引起大眾關注。

李先生收取「過路費」但非業權人

村屋業主陳太太喺2018年購入該單位,當時律師、地產及前業主都冇提及有「過路費」,不過喺入住幾個月後突然被要求收取。於是陳太太翻查地契並得知問佢收取「過路費」嘅李先生根本唔係業權人,所以陳太太一家拒絕付款。

去到2020年,小路不斷被鐵柱及鐵枝等阻路,喺今年1月小路仲被裝上有鎖嘅鐵閘。而《東張西望》女主持李旻芳就意圖採訪涉事嘅李先生,但遭對方拒絕。

《東張西望》李旻芳採訪情況

東張西望

「溶咗你都仲得呀!」

其後佢就問坐喺附近士多嘅街坊意見,不過估唔到幾位大漢突然出言恐嚇兼用手扯住攝影機,最後需要報警處理。警察到達後只係話係一個爭持狀態,及話:「如果你話係明顯搶嘅舉動,老實講就五十五十啦!呢部你公司財物,你一定需要保護啦!」

之後有男士突然恐嚇話:「細佬,我唔知你邊度,溶咗你都仲得呀!我溶咗你得唔得?」,但警方未有就事件立案,而係拘捕一名因涉刑事毀壞嘅男士,及勸《東張》採訪隊離開現場。

Ad Block
李旻芳與黃耀英決定延遲生育計劃。 李旻芳堅持帶老犬外出散步。 由於老犬行不到樓梯,於是李旻芳每天都要孭上孭落。 李旻芳家中兩隻愛犬,年紀漸大。 雖然Mui Mui離開了,李旻芳表示這就是生命,需要接受。 李旻芳IG。 李旻芳知道照顧老犬要花不少時間,與老公決定延遲生育計劃。 每次外出,李旻芳都不介意背著與她身形相若的愛犬上落樓梯。 李旻芳與Mui Mui的合照。

「東張女主持正義得多」

節目出街後,事件隨即引起大眾高度關注,唔少網民仲紛紛留言討論,大讚《東張》勇敢:「東張女主持正義得多!勇者無懼!Proud of you!支持!……除良安暴!治安好呀」、「東張好勇,加油」、「女主持算好勇」、「可以惡到咁,無法無天,支持東張西望」、「今次好波!堅係勇」及「東張西望仝人,全港市民支持您們!!!」等等。

另外,事件亦令網民喺討論區瘋狂討論,例如:「太恐怖!原來香港噤(咁)文明嘅城市都可以噤(咁)無法無天。警察都冇辧法?!」、「阿sir 個處理方式,好笑」、「住村屋都係麻鬼煩」、「咁鬼寸,開佢樣啦,仲幫佢打乜格仔呀」及「個兩個報料肯定比人搞」等等。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

更多東張女神相關文章

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受