Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-28 17:00:00

林夏薇騷美腿香肩拍廣告 自爆中學已被封「美容達人」

分享:
林夏薇以白色低胸大露背裝上陣,為逆齡保健產品拍攝廣告。

林夏薇以白色低胸大露背裝上陣,為逆齡保健產品拍攝廣告。

「視后」林夏薇日前以代言人身份為逆齡保健產品拍攝廣告,身穿白色低胸大露背裝,勁晒香肩之餘,亦展露白滑美腿,性感貴氣盡現。已為人妻的林夏薇,少女味十足,難怪獲廣告商青睞。

其實林夏薇向來對保養甚有心得,早於中學時期已開始專注研究護膚及養生,當年更被同學封為「美容達人」,薇薇表示:「中學時期已意識到保養,但由於讀書時期冇錢,所以用好多天然物料:黃瓜、牛奶、雞蛋等護膚,仲會睇好多書研製面膜,身邊同學都封我做『美容達人』,因為我會以最低成本同最天然成分作保養。」

林夏薇身穿白色低胸大露背裝,騷香肩和白滑美腿,性感貴氣盡現。 林夏薇獲封視后後,首次拍大規模的廣告。
Ad Block

分享逆齡秘訣

除了保養,林夏薇最大的逆齡秘訣,莫過於飲水及做運動,她說:「每日都會飲2000cc嘅水果水,同埋我會經常做運動,唔需要開劇嘅時候,我每日都會做個半鐘帶氧運動,如果開劇好忙,我都會做啲簡單拉筋。」要保持青春,均衡飲食及保持心境開朗亦是不可缺少,她謂:「人大咗,亦需要補充產品嘅幫助,我都有試用今次產品,覺得好好,食咗個人冇咁攰,睡眠質素提高,肌膚狀態亦好好,所以我介紹咗畀身邊朋友同屋企人用。」

林夏薇自成為「視后」後,雖有不少搵真銀機會,但論大規模的廣告拍攝,今次還是首次,她表示:「之前受疫情影響,好多廣告都冇辦法進行,今次係疫情以來,第一次咁大規模嘅廣告拍攝,廣告商投放好多資源,連續16小時拍電視廣告同硬照廣告,仲要擺出超高難度動作,超級攰,不過見到好靚製成品又好有滿足感。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受