Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-07 18:08:23

林師傑居英一年再食熱浪開心到震︰係香港嘅味道

分享:
林師傑食薯片的樣子很滿足。

林師傑食薯片的樣子很滿足。

林師傑與太太歐陽巧瑩(Tammy)去年10月移居英國,早前他們接受HOY TV節目《離鄉別井的故事》訪問,Tammy表示在當地不停鑽研不同菜式,如今就連豆腐及港產食物都能夠親手製造。不過,Tammy不是所有港產食物都可以炮製出來,其中一樣便是薯片。

昨日林師傑上載吃熱浪薯片的片段,片中見到他笑得非常開心,每放一片入口都流露出滿足之情。他說︰「好開心!有人帶熱浪過嚟!係香港嘅味道!係香港嘅味道!」Tammy表示當地的薯片很厚實,林師傑續說︰「你睇呀!幾薄,見到光㗎!」

林師傑表示吃的是香港味道。

林師傑表示吃的是香港味道。

Ad Block

不再依賴熱浪

林師傑說︰「過去十年,熱浪真係我最鍾意嘅食物。就算做咗教練,轉咗食素,呢份愛冇改變過。呢一年嚟到英國,知道要放棄佢,有少少唔開心。因為冇再食,亦都因為更加注重咗健康,今次遇番佢發覺原來感覺唔同咗。有得團聚係開心,不過原來不知不覺間已經對佢唔再依賴。放低咗過去,依家最鍾意嘅係,柿。越能夠活在當下,人生變得越安逸。」

有在英港人表示,當地一包熱浪薯片要3鎊,約港幣28元,坦言不捨得食,亦有人表示與林師傑一樣很愛香港的薯片,坦言好味之外,「食嘅係回憶。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受