Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-07 15:03:59

林欣彤回復陰性 喉嚨潰瘍最難受:每秒在精神崩潰邊緣

分享:
林欣彤貼長文分享患病經過及病徵。

林欣彤貼長文分享患病經過及病徵。

林欣彤(Mag)上月中自爆染疫,經過多日的休息終於康復,並表示已連續一星期的快速檢測結果均為陰性。Mag昨晚在社交平台分享自己的患病經過,坦言「過程係難捱」,又列出自已曾出現的多種病徵,包括嘔吐、肚瀉、頭痛、骨痛、乾咳、痰咳、喉嚨潰瘍、發燒、發冷、呼吸不順、鼻水等幾乎樣樣有齊; 當中喉嚨潰瘍令她最難受,她貼出喉嚨潰爛的照片,並寫道:「我痛到每一秒都喺精神崩潰嘅邊緣,痛到完全訓唔到,每吞一啖食物/水都要打自己大脾。」

Mag表示頭兩天以食有麻痺成分的喉糖及噴喉痛露噴劑減輕痛楚,到第三日病情已更嚴重,藥物亦冇效,她形容為「痛到升天」,最後向許廷鏗及陳健安(On仔)求助:「向@hui_alfred求救,介紹咗我食Arcoxia令我冇咁崩潰,雖然仲係好_痛,但恢復返理智…然後見到 @on_callstar 睇中醫教佢用生理鹽水同暖綠茶漱口、含生蒜片,試咗感覺真係再舒緩咗啲!」Mag後來再使用加濕器幫助,令她可以每次睡到5小時以上,能夠好好休息Mag終於慢慢好起來。

她續說︰「希望呢個分享幫到不幸都有喉嚨潰瘍或者發炎嘅病人。感謝分享解決方法俾我嘅阿佛同on仔,感謝細佬幫我買藥同物資同埋幫手運送物資嘅人。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受