Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-31 12:00:00

林欣彤親自填詞作《告訴我》 為好友作曲挑戰做創作歌手

分享:

林欣彤推出新歌《告訴我》。

林欣彤(Mag)早前推出新歌《告訴我》,內容承接她另一首作品《鐵樹》,她說︰「《鐵樹》係講分咗手要自強、要學習自愛、點樣企返起身療傷,亦都要寬恕啦,咁而《告訴我》其實係想講等候,等候緊究竟離別咗,放低嗰一個係唔係上帝預備咗其實佢係岩嘅人但係錯嘅時間呢?如果係,咁又有冇得彌補呢?

拍攝MV期間,她更數度感動落淚,她表示開工前沒預計會哭,「我冇預計過我自己會喊囉,我係喊咗好幾次,同埋因為個妝其實係自己化,所以我就唔想耽誤大家太多時間,如果啲眼淚整花咗個妝又要嘥哂好多時間執,跟住我就忍住,嗰個喺好真誠既自己表達咗係個MV度。當日拍到凌晨3點時,有個落水畫面要拍,但最後因為場地問題用唔到水,我好感恩,唔使冒住會冷親嘅危機。」 

林欣彤在MV中的妝容由她親自化妝。

Mag近年創作了不少作品, 如《飛》、《不怕》、《你是我家》,接下來會不會有更多自己的作品面世或為歌手朋友作曲填詞,她說︰「近年係我寫嘢產量最多嘅一年,不過份部都唔知幾時出哈哈,我好Enjoy嗰個過程我亦都好感恩,因為當我接收咗好多神既愛同治瘉之後,我發現我嘅創作能力係大大提升,今年我寫咗好多歌,曲詞都有!編曲方面我都嘗試緊,最有把握嘅係我之前都有份參與人聲部份嘅編曲。今年自己寫咗好多嘅歌裡面嘗試係demo嘅樂器部份,會試下編曲。我都搵到好多樂趣同埋學到好多嘢,都好開心有多一個渠道去表達自己嗰一首歌想表達嘅情緒同意境、內容!至於幫其他歌手作曲其實我係好樂意,哈哈!」

Ad Block

她又提到有不少作品是為朋友而作,她說︰「以前我有一首歌都係諗住一個歌手朋友寫,但係由我自己唱返就係《Da Di Da》,當時我係諗住陳慧敏寫嘅,都有搵佢一齊拍MV同唱和音啦,有啲歌我係諗住我某啲好朋友,純粹係當一份禮物咁送比佢哋。」

近年林欣彤為身邊好友作曲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受