Ad Block Ad Block
娛樂
2017-07-27 06:00:00

柏豪惡戰盧苑茵

分享:

周柏豪、連詩雅、盧苑茵(Madam Lo)、杜小喬及鄭丹瑞,最近拍攝改編自向西村上春樹的《西謊極落:太爆‧太子‧太空艙》。柏豪在戲中飾演窮鬼,去茶樓見女友連詩雅的媽媽盧苑茵,期間提到想結婚,即遭對方狠拒。


柏豪的角色是個有大學學歷又靚仔的網絡打手,但亦敵不過現實,「其實我個角色都好寫實,係啲後生仔遇到社會真實面對嘅問題,好似住屋、結婚、生仔,都有好多嘢煩,有時啲長輩又未必明白;不過唔可以一竹篙打一船人,都有一啲長輩係開明嘅。」


杜小喬在片中被「父親」鄭丹瑞寵慣,「一定要有樓有車先嫁;但其實夠愛嘅話,我唔認為一定有樓有車先結到婚。」時下年輕人上車艱難,小喬亦有同感,「香港房屋問題係令情侶、準新人帶嚟壓力,年輕人的確好難上車,我都唔年輕但都好難上車,我哋唯有繼續打吓工,儲吓錢啦,雖然都唔知儲到幾時……哈哈。」


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受