Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-08 16:15:56

梁朝偉返港談得獎「係大家成就咗我」 對自己入行41年有個交代

分享:

梁朝偉獲威尼斯影展終身成就獎後返港

獲威尼斯影展頒發終身成就獎嘅梁朝偉今早返港,並接受傳媒訪問大談得獎感受。梁朝偉嘅作品三度獲威尼斯影展頒發金獅獎,但佢直言今次心情同對上一次、2007年憑《色戒》得獎好唔同,因為今次係41年的努力,最感動係上到台觀眾企晒起身鼓掌,突然間覺得好似對自己入行41年有個交代。

至於自己係咪為港爭光?梁朝偉覺得電影係團體工作,由喺電視台做《430穿梭機》受好多好導演啟發、有機會拍《新紮師兄》、以至合作過嘅杜琪峯導演都好有啟發,反問個獎:「難道唔係屬於佢地?所以係大家成就咗我,只係我好彩行上去拎個獎……幾十年來,大家一齊好努力進發,今日得到嘅應該每一個人都有份。」

「只係我好彩行上去拎個獎」

梁朝偉得獎時提到自己一直都恨要一個屬於自己嘅金獅獎,今日偉仔解釋,當年同李安、湯唯等人為《色戒》去完威尼斯影展,由於行程趕急,未到頒獎禮就飛去多倫多影展做宣傳。後來《色戒》獲得威尼斯影展頒發金獅獎,李安要飛返去威尼斯領獎。

李安之後同大夥兒食飯時,將金獅獎放喺枱面,梁朝偉睇到眼都唔貶,李安為意到之後就話「大家嘅!」。當時偉仔就諗,如果有機會擁有就好。有記者問佢當時係咪恨到流口水,梁朝偉都認「係呀,流口水」

Ad Block
梁朝偉於谷德昭執導的《行運超人》飾賴料布。 梁朝偉於王家衛執導的《東邪西毒》飾盲武士。 梁朝偉與梁家輝、鄭丹瑞等合演《風塵三俠》	吳宇森的《喋血街頭》,梁朝偉與張學友等好戲之人聯手 梁朝偉在《超時空要愛》演出世界級 梁朝偉於《正牌韋小寶之 奉旨溝女》鹹趣 梁朝偉2021年參演《尚氣與十環幫傳奇》

明年接拍新片演腦神經科學家

受訪時,梁朝偉太太劉嘉玲一直在旁,有記者問到點解偉仔得獎時專誠多謝太太,佢話咁多年來太太都默默支持和鼓勵自己:「好似從來冇多謝佢,係咪襯終身成就獎多謝佢?」。

而偉仔亦透露明年將接拍匈牙利導演Idilko Enyedi新片《Silent Friend》,飾演腦神經科學家。現時梁朝偉正準備角色,每日花5至6個鐘頭睇書,又會搵香港多間大學嘅腦神經科學家幫手了解有關知識,務求喺授課戲份做得更好,前後要花八個月時間。偉仔表示同導演視像見面後覺得對方可信,而且未拍過歐洲片,於是決定接拍。

Ad Block

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

梁朝偉與張國榮合作,令王家衛作品《春光乍洩》成為香港電影經典 李安執導的《色,戒》,梁朝偉與湯唯成為一時經典 梁朝偉在《重慶森林》演警員663,與王菲化學作用奇佳。 梁朝偉在New Jeans MV《Cool with You》僅有不足30秒鐘的鏡頭,而且全無台詞,但一雙「會說故事」的眼睛足以震懾人心,道盡了他對邱比特越過人神之別的警告。(影片截圖) 梁朝偉|《花樣年華》周慕雲站在昏黃燈光下,面對道德與感情的掙扎,只能隱忍克制,將感情收於心底。(電影截圖) 梁朝偉|《無間道》陳永仁 充滿悲劇色彩,三年之後又三年,三年之後又三年,都快十年了。(無間道截圖) 梁朝偉在威尼斯電影節獲頒終身成就金獅獎,大會安排曾合作的李安導演頒獎。(路透社)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受