Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-08 11:00:32

梁競徽上載泳池耍樂片驚現M字額 網民:哥哥髮際線有點高!

分享:

梁競徽

現年43歲的梁競徽(前名:梁烈唯)近年轉戰內地市場搵人仔,經常係微博和抖音分享日常生活及展現愛國嘅心。最近佢身在浙江湖洲度假,上載一段泳池耍樂嘅片段,不過片中嘅佢驚現M字額同肌肉「失蹤」!

梁競徽被指似李子雄

梁競徽喺前日(5日)上載短片,片中梁競徽只穿泳褲上陣,並且梳咗一個all back嘅髮型。開頭佢只係池邊擺甫士,之後再同友人嬉水及翻身跳入泳池,睇落佢玩得相當盡興。不過唔少網民都將重點放喺佢嘅M字額上,因為佢喺池邊擺甫士嘅all back髮型,明顯睇到佢髮綫向後移,留言話佢髮綫後移及肌肉消失「你的髮際線…」、「哥,之前髮際線不是這樣的吧」、「這髮際線,無法了」、「哥哥髮際線有點高」、「哥哥的肌肉消失了」、「你的腹肌呢」、「好身材不見了」及「肌肉唔見咗」等等。另外,仲有網民話佢好似電影《英雄本色》嘅大哥成(李子雄飾)。

梁競徽

梁競徽

梁競徽

梁競徽

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受