Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-01 15:38:25

梁諾妍坐月惹「頭風」劇痛到喊 靠一招古方立即冇事驚嘆神奇

分享:

梁諾妍在坐月期間因為入風,搞到非常頭痛,更一度痛到哭了出來。

洪永城(Tony2021年與梁諾妍(Inez)誕下大女Amber,日前(21日)二公主「洪啤啤」(Beryl)亦終在荃灣港安醫院出世。Inez 向來擁有fit爆體格,注重健康飲食 ,現時正在家中專心坐月的她,昨日(31)卻在社交網透露不小心惹上「頭風」

梁諾妍在坐月期間因為入風,搞到非常頭痛,更一度痛到哭了出來。

靠古法驅頭風

Inez 分享了一張在家中坐月的照片,相中見穿着睡衣的她坐在沙發上閉目養神,而inez 媽媽則拿着一包東西在幫她由頭至臉慢慢敷下,Inez 表示:「有媽的孩子是個寶,生完呀妹後啲汗日日係咁流,可能因為瞓覺時都流晒汗流到個頭濕咗,然後吹親個頭入咗風,痛足幾日要喊出嚟,止痛藥都幫唔到手 ,然後咁啱同 @auntielimemarie 講起佢奶奶有古方可以驅頭風(多謝呀姨同奶奶〜)」

Inez 續指她的媽媽昨日立即買來幫她試,試完立即冇再頭痛,並驚嘆非常神奇:「試咗,真係咁神奇,真係按完個頭再冇發發聲,多謝媽媽,好彩有你幫我驅風,我愛你要講多啲!」原來不少坐月中的媽媽都遇上這個問題,並紛紛留言追問Inez 的古方;忙於湊bInez 留言表示:「海量嘅留言太亂,真係覆唔晒,我要hide 咗個留言功能啦」她更叫大家如果想知可直接inbox佢,並表示古方在藥材舖就有得買了。

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受