Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-31 14:50:27

梅艷芳逝世20周年|何韻詩孖黃耀明Remake金曲 《比生命更大》:佢收到首歌都會笑一下

分享:

何韻詩孖黃耀明Remake梅姐金曲《比生命更大》。

昨日(30日)是「一代巨星」梅艷芳逝世20周年忌辰,她生前一班徒弟及圈中好友都紛紛在社交平台發文懷緬。其中,徒弟之一的何韻詩(Hocc)便在社交平台撰長文,分享與黃耀明一同Remake了梅姐一首金曲《比生命更大》,更透露這首歌是Hocc與明哥第二次合作。

Hocc分享歌曲背後故事,「時間要倒帶到1999年,當年蔡一智王雙駿首次為梅艷芳主理個人專輯,找嚟不同創作人為阿姐度身訂造歌曲,務求令佢於音樂上有煥然一新嘅感覺。當時首次合作嘅包括有黃耀明,《Larger than Life》收錄咗兩首由明仔及人山人海為佢監製創作嘅歌曲,《艷舞台》及主題作品《比生命更大》。」 

何韻詩孖黃耀明Remake梅姐金曲《比生命更大》。

Hocc表示當年作為剛入門的小徒,有幸首次參與師傅大碟製作,興奮到傻,「除咗負責先錄唱全碟嘅demo外(等阿姐可以聽熟歌詞先入去錄),後段亦因為聲線實在似到不行,成為全碟和音部分嘅不二人選(當然仲有攝位合唱嘅《女人煩》,不過呢個恐怖事蹟唔好提喇哈哈哈)。」 

Hocc憶述當天在佐敦錄《比生命更大》和音時戰戰兢兢心情:「踏入五樓錄音室,就見到經典歌手黃耀明棟(戙)咗喺度,即時被震攝。雖然佢一貫friendly,但因為我個樣實在太豆泥,依稀感覺到佢有種『𡃁妹,妳得唔得㗎?』嘅老江湖氣勢。被匆匆趕入recording booth,一埋咪唱完,已心感不妙。果然,明仔(嗰陣係明哥)喺對面booth開咪過嚟,客氣地試探:『啊哈,妳估妳可唔可以試吓儘量氣聲啲呢吓?』」Hocc笑言當時心想,作為「梅家班」力的表現才是她的強項,最後火速錄製完成後發現開始見暈,「係真係天旋地轉嗰種暈,唔係講笑。就係咁,喺一個嚴重缺氧同埋對自己歌藝自信心全毀嘅狀態下,我完成咗我同明仔(當年係明哥)嘅第一次『合作』。」 

 

何韻詩孖黃耀明Remake梅姐金曲《比生命更大》。

Hocc 坦言當年呢隻大碟未算太被歌迷同聽眾接納,「可能整體歌曲都比較前衛,唔係一貫梅艷芳tone and manner。但到今時今日再聽,好客觀地睇,我都覺得呢隻碟(同埋之後嘅"I'm so Happy" 係做得好好嘅。Hats off to蔡一智and Carlsoksok(王雙駿)。」最後,Hocc 感觸謂:「我諗佢此刻喺某個時空收到首歌,都應該會咪咪嘴角笑一下,講一句:『嗯,何小詩,今次算ok啦包。』」網民都紛紛留言大讚「好好聽」。

何韻詩孖黃耀明Remake梅姐金曲《比生命更大》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受