Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-26 18:21:12

楊思琦抖音新片衣著被指娘味濃 網民:屯門娜娜?

分享:

楊思琦

2001年香港小姐冠軍楊思琦為賺錢養仔女同供樓,近年主力於內地發展,積極經營抖音、微博等內地社交平台,不時拍片介紹打卡地道小食、及唱歌跳舞等等,同內地網民互動一番。近日佢又上載唱歌影片到抖音,今次佢選擇唱出關淑怡嘅《難得有情人》,網民唔單止留意佢嘅歌聲,仲將目光放喺佢一身「重口味」嘅打扮上。

楊思琦過往嘅影片中,佢不時被網民指反應過份浮誇、舞姿老土及五音不全被嘲笑係唱「魔音」等等。近日佢又上載唱歌影片到抖音,身穿貼身低胸黑色上衣,配上一條好有中國特色嘅束腰長裙,及以廣東話唱出關淑怡嘅《難得有情人》。北上發展嘅楊思琦,連衣着都迎合內地市場,最新影片嘅衣著更被指有「屯門娜娜」嘅感覺。雖然有網民大讚佢保養得宜,不過亦有網民認為佢「對嘴型」及非常老土等等,留言話:「思琦妹大膽啲唔好對嘴型」、「你唱歌都走音的,就不要騙人了」、「假到嘿的,假唱」、「口形沒對上!!哈哈,這個差評」、「佢是咪著了魔」、「入鄉隨俗」及「佢搞乜 明明當年都唔係咁」等等。

楊思琦抖音影片截圖

楊思琦抖音影片截圖

楊思琦抖音影片截圖

楊思琦微博影片截圖

楊思琦抖音影片截圖

楊思琦抖音影片截圖

楊思琦抖音影片截圖

楊思琦

楊思琦

楊思琦

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受