Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-22 13:44:06

榛綦@Strayz推出個人單曲 上大帽山捱冷拍MV

分享:
榛綦@Strayz推出個人單曲 上大帽山捱冷拍MV

榛綦為首支個人單曲《Time To Fly》 到大帽山拍MV。

前年參加《全民造星IV》的Strayz成員榛綦(Nat),於2023年推出處女單曲《Time To Fly》 ,以個人姿態憑歌曲來分享自身經歷,帶卞勇闖樂壇的決心,而為了製作高質MV,她不惜冒寒以單薄的歌衫在大帽山上拍攝,十分專業。

分享自身經歷

Nat本身好鍾意蝴蝶,所以首支個人單曲《Time To Fly》就借蝴蝶蛻變歷程,分享自身經歷,並找來T-Ma、Claudia Koh與自己一同作曲、Oscar填詞,Nat說:「作為一個素人 ,一開始去參加《造星》,冇諗過入到20強,再組成Strayz。呢個追夢嘅過程唔簡單,同時亦係我嘅一個成長,所以我將自己成長嘅心路歷程,放喺《Time To Fly》 呢首歌度話畀大家知。」Nat特別喜歡歌名Time To Fly,因為好有鼓勵作用,更說:「歌曲其實更講到我終於要踏出Comfort Zone要飛喇,闖出去探索呢個世界,對於我嚟講好有動力嘅一句說話。」Nat亦希望透過《Time To Fly》,鼓勵勇敢追夢的人不要輕易放棄。

Ad Block
為了貫穿蝴蝶主題,Nat在MV內所穿服飾也特別加入了蝴蝶元素。

為了貫穿蝴蝶主題,Nat在MV內所穿服飾也特別加入了蝴蝶元素。

透露音樂計劃

為了貫穿蝴蝶主題,Nat在《Time To Fly》的MV內所穿服飾也特別加入了蝴蝶元素,她介紹:「我朋友好叻編織,其中有件蝴蝶上衣好Iconic,所以我就問佢可唔可以幫我整件蝴蝶衫,多謝佢一口答應,更落手落腳漏夜趕畀我。」而蝴蝶要在空中飛翔,製作團隊特別在黃昏時份帶了Nat到大帽山上拍攝,不過現場卻十分大風、又凍,Nat與4位Dancers都着得十分單薄,結果都吹到大家打冷震,Nat更說:「Art Team亦超級快喺現場搭咗個Props,其實啲風狂吹好驚會跌,所以係勁難忘,不過好感恩,大家可以咁落力,冒住咁凍環境都做得咁好!」

Ad Block

這是首次推出個人作品,沒有了Strayz隊友在旁,Nat表示好掛住隊友,還稱:「我喺Strayz唔屬於音樂製作部門,本身係VAL同CK負責,今次做《Time To Fly》自己親自同監製見面,解釋自己理念想法,所有嘢要親手落力去做,本身冇呢個經驗,所以過程中好掛住我啲隊員,因為當自己冇呢個經驗,好迷失嘅時候,諗起有隊員嘅互相支持Support係好窩心重要。」除了《Time To Fly》,Nat都已計劃好今年將推出3首單曲,另外亦籌備跟Strayz成員推出雙人合唱作品,當然還有Strayz團歌,音樂計劃一個接一個。

Ad Block

 

榛綦於2023年推出處女單曲《Time To Fly》。 榛綦於2023年推出處女單曲《Time To Fly》。 榛綦於2023年推出處女單曲《Time To Fly》。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受