Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-10 22:58:14

欣宜演唱會|Anson Lo任表演嘉賓狂出冧招 Joyce︰我冇晒形象喇!

分享:

鄭欣宜一連三場紅館演唱會今日開鑼,日前有傳MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)擔任頭場嘉賓之後,黃牛票急升至三千元。欣宜本身非常喜歡Anson Lo,她在介紹對方出場時表示「我真係好鍾意佢!佢多才多藝!又拍劇又拍電影,唱歌又好聽,跳舞又勁啦!佢一舉手一投足都好得睇。」全場已經尖叫聲不斷,之後欣宜更著在場觀眾人士一齊起身迎接對方。

Anson Lo為欣宜抹汗。

Anson Lo為欣宜印汗

Anson Lo以一身白馬王子造型升上舞台,與欣宜合唱《不可愛教主》。二人合唱完後,Anson Lo自我介紹,並著大家為欣宜鼓掌,此時欣宜已經掩著口彎低腰甜笑,「好多謝你嚟!夢想成真呀!我講緊係可以開到自己個騷,仲要係四面台。」Anson Lo之後問她的飲水位在哪裡,然後走到台下抽出數張紙巾為對方印汗,搞到欣宜不知如何是好︰「你唔好咁啦!你咁搞法,我冇晒形象喇!」但Anson Lo表示欣宜仍然很有型,她再甜笑說︰「係咩,好衰㗎!喂呀!」

Anson Lo:我本身就係禮物!

Anson Lo談到為何自己雙眼水汪汪,他表示很感動︰「我係有一種感動嘅感覺,同你識咗年幾,我只係識你年幾,都已經感受到你對事業同音樂嘅認真。今日我上到台彩排,我係衷心覺得你終於做到你想做嘅感覺!真係好開心!我作為後輩都戥你好開心!我好似同你一齊經歷好多咁!」欣宜續說︰「其實我唔係大你好多啦!」Anson Lo接住說︰「好多謝你邀請我,呢晚好MAGICAL,好似同你PILLOW TALK咁,你每首歌都係講緊你嘅故事!」 欣宜續問為何對方做嘉賓沒帶任何禮物,Anson Lo說︰「我本身就係禮物!」之後欣宜把舞台交給Anson Lo,他唱出新歌《King Kong》。

欣宜一向視Anson Lo為「老公」。

欣宜稍後將與Anson Lo合作開騷。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受