Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-15 17:43:01

歐錦棠力數東京淺草三宗罪拒再去 惹網民共鳴:劏客區而已

分享:

歐錦棠

香港人一向鍾意去日本旅行,自日本喺上年10月放寬入境限制後,唔少港人都急急腳「返鄉下」。講到去東京旅行,淺草一定係大家必去嘅景點之一,早前歐錦棠前往日本拍攝ViuTV劇集《打天下2》,而佢趁住空檔外出閒逛。近日歐錦棠不時喺社交網站出PO寫上今次嘅行程感受,其中包括力數淺草三宗罪,引起網民熱烈討論。

飛到日本拍攝《打天下2》外景戲嘅歐錦棠,趁住空檔外出去淺草閒逛,日前佢喺社交網站力數淺草三宗罪(包括遊客著和服不顧儀態、大聲講嘢造成噪音滋擾、及餐廳收費貴),聲稱自己呢世唔再去,及指該處俗不可耐。

歐錦棠

網民紛紛表示認同

此PO一出,唔少網民都紛紛留言表示認同,例如「遊客區?劏客區而已」、「本身就好怕去淺草,遊客太多」、「文筆流暢一針見血棠哥好嘢」、「棠哥講得太傳神了,去過一次真係唔想再去了,俗不可耐。或者,逛是可以的,須等遊人散去,商店關門之時去,個feel先返黎」、「不能再同意」及「好似觀塘放工,人流如潮湧!」等等,有網民就建議深宵時間先去,感覺會比較舒服。

歐錦棠力數東京淺草三宗罪。 歐錦棠指淺草俗不可耐。 飛到日本拍攝《打天下2》外景戲嘅歐錦棠,趁住空檔外出去淺草閒逛。 歐錦棠聲稱自己呢世唔再去淺草。

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受