Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-23 20:50:47

毛舜筠由影壇殺入時裝界 多謝老公幫手獻計

分享:

毛舜筠與好友分享服飾設計慨念。

毛舜筠(Mo姐)日前到澳門出席時裝活動,她更首踏天橋展示全新、獨特的秒殺病毒服飾系列,並與創辦人兼好友Juliana於台上分享其設計理念。二人原來已相識多年,無所不談。Mo姐又表示做夢也沒想會出到一條Fashion Line,今次做到了,所以十分期待:「其實除了T恤、褲和背心,秋冬有羽絨背心,還有斜袋和帽,正式發佈應會在12月。」

Ad Block

Mo姐透露12月將會再有其他系列推出。

Mo姐稱疫情期間曾向對方表示希望「有啲衫幾時都着得嘅,就算著住醒加件背心又可以出街,又有型。」於是二人在60天時間內製作出抗菌時裝。毛舜筠又感謝「幕後高人」丈夫區丁平全力支持,以專業眼光提供意見,笑指自己從來不是設計師,過去三十年亦由設計師指導她的服裝配搭:「我嘅Designer就係Tony Au(區丁平)我老公,有佢喺度我定好多,如果唔係隨時要我交貨,我真係唔知點算。我諗我嘅意見對嚟講好有挑戰性,所以都好投入去做。」

毛舜筠表示老公給了很多有建設的意見,笑言兩人在生活上,有時都有衝突,但在這次服裝設計上,她直言「得有say」:「真係有多一隻眼,呢三十年婚姻入面,我見到佢喺呢方面真係有天賦。一叫我『轉個圈』我就轉個圈,『打側睇吓』就打側。」身旁的Juliana亦和應見證毛舜筠對住丈夫心心眼:「佢哋個交流好好,好和諧,同埋佢哋真係令成個系列品盡善盡美。」

毛舜筠表示很多謝老公區丁平的幫忙及意見。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受