Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-28 21:30:02

江嘉敏穿裙行山狼狽走斜坡 網民:明知行山着裙?

分享:
江嘉敏行山衣着再成網民討論熱話。

江嘉敏行山衣着再成網民討論熱話。

江嘉敏早前以噴泉馬尾配Hermès手袋造型,特別的配搭惹起網民熱議,日前她與黃嘉樂、楊潮凱行山,其衣着再成網友焦點。江嘉敏貼出多張行山照,並留言寫道:「我WeChat AC(帳戶)被人Hack完仲Block埋,就連WhatsApp都用唔到。咁就啱喇,難得可以放低個電話......上山曬吓太陽,呼吸吓新鮮空氣。對上一次呢個組合去行山,原來已經係2019年!#唔食唔熟之友 #3去郊遊 #嗱嗱嗱噴水池頭啊呵呵 #趕住出門口唔記得戴太陽眼鏡 #曬到隻眼得條線 #我有獨特嘅落山技術 #佢哋教我要將重心放低啲 #我就有咁低放咁低」

相中見江嘉敏再以噴泉馬尾look行山,上身着上白色長袖衛衣,相當正常,但從另一條正在走落斜坡的短片所見,原來她在衛衣外配搭的是一條黑色工人短裙,非常狼狽,不少網友留言表示驚訝:「明知行山着裙?!」、「裙?唔係啩」、「着裙行山,好野!」

Ad Block
江嘉敏相約黃嘉樂、楊潮凱行山。 江嘉敏着裙行山狼狽走斜坡。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受