Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-22 17:15:24

江華戴頭巾加黑超食叉燒飯 62歲TVB「御用皇帝」笑對脫髮地中海

分享:

前TVB「御用皇帝」江華

前TVB「御用皇帝」62歲江華息影多年,2021年尾曾有傳佢將復出拍戲,不過至今仍未見有新作品,但依然活躍於社交平台,不時都會拍片放上抖音同網民互動。

一度上載M字額嘅自拍照

最近佢又喺抖音分享日常生活片段,仲回覆網民留言大方自爆自己有地中海。

江華喺好幾年前已經陷入中年脫髮危機,更一度上載M字額嘅自拍照,不過喺22年變回濃密髮頂。後來佢又經常戴上帽子或頭巾示人,睇落佢嘅脫髮問題仍未解決。

上載到抖音同網民分享

最近江華拍片並上載到抖音同網民分享,片中嘅佢喺茶餐廳食緊叉燒飯,不過佢就依然戴住頭巾同黑超。

影片出街後,有唔少網民大讚佢有型及帥氣,不過就有網民留意到佢嘅打扮,留言:「江華為甚麽總喜歡帶帽子帶墨鏡吃飯呢?」之後就有網民回覆話:「地中海」,喺呢個時候就吸引到本尊親自回應,佢以一個寫有「哈哈哈 你說得對」嘅貼圖回覆,承認自己有地中海問題。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受