Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-10 21:03:31

泳兒一人分飾四角 新歌剋服跳舞困難症

分享:

泳兒(Vincy)推出的歌曲《早上37.2度》獲得五台冠軍,亦是是繼《溝渠暢泳》後,第二支「五台冠軍歌」,同時亦是第二位獲得兩首「五台冠軍歌」的女歌手。Vincy坦言感動︰「多謝大家喜愛同支持呢隻歌。因為呢隻歌都係我新嘅音樂企劃第一首主打,亦都係將暗黑嘅一個元素隱藏咗喺裏面,係一隻比較溫暖少少嘅歌,呢隻歌可以得到大家嘅支持,非常之感恩。呢個禮物係大家俾我嘅,令到我繼續努力再繼續行。只要唔放棄嘅話,就會搵到自己條路。」

Ad Block
泳兒在新歌《18步半》的mv一人分飾多角。

泳兒在新歌《18步半》的mv一人分飾多角。

泳兒定義何謂做番自己

今日,她推出全新作品《18步半》,一如《早上37.2度》,新歌的名字來自經典電影《》,費里尼因為已經拍了七部半電影,於是把新作名為《》,中文叫《八部半》談到《18步半》的創作靈感,她表示「精神分裂」這個主題可以說是源自她,「我覺得做咗咁多年人,好多時候大家都會講:『一定要做番自己。』但當你不停咁成長、有唔同嘅經驗之後,你會發現你內在唔係淨係得一個自己。有時我哋可能會講:『你唔好改變自己嘅初衷呀,你一定要忠於自己。』但係呢樣嘢係咪每個人都可以做得到呢?」

她認為大家「唔一定要去改走你自己嘅嘢,反而應該要變更多嘅自己嚟到去適應唔同嘅環境。」並指精神分裂其實是每個人的縮影,無論面對家人、朋友、同事等,都不會以同一方式對待,「面對唔同嘅環境、待人處事嘅時候,我哋都會分裂出好多唔同嘅自己,先至可以成為一個更好嘅自己。

 

泳兒新歌將會加入跳舞元素。

泳兒新歌將會加入跳舞元素。

Vincy一人分飾多角

至於MV則仍然沿用Vincy喜愛的Sheng班底,並以四個角色、五個造型包括:殺手、被追殺者、破壞者及建構着烏托邦的天使者去呈現故事,Vincy這可說是她入行以嚟,轉最多造型的一個MV,「MV入面我係飾演一個精神分裂者,咁多個造型入面,我自己最鍾意殺手造型,因為我一直都好想做一啲類似殺手或者變態嘅角色,所以今次終於喺MV入面可以過吓戲癮。同埋成個造型同我都好大嘅反差,最深刻係呢個造型。」

除此之外,這次新歌亦加插了不少舞蹈,對於有「跳舞困難症」Vincy來說,亦是一大挑戰,「所以我花咗好多extra嘅時間同埋心血去跳,加上今次擺咗好多自己意見喺跳舞嘅style仲有同排舞師好緊密咁合作,create呢一隻我自己想要跳嘅舞種。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受