Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-08 19:11:53

泳兒奪女歌手獎變大喊包 爭唔贏Mani請食飯又喊過

分享:

泳兒與Mani及工作人員食飯,提到獲大家支持,不禁淚如雨下。

泳兒在元旦當日奪得「叱咤樂壇女歌手銀獎」表現激動,沒想到泳兒至今仍難以平伏心情。今日經理人霍汶希(Mani)IG分享泳兒爆哭的片段,片中見到泳兒與Mani及兩位工作人員一齊食飯,但泳兒提到拎獎時,不停哭。

 

Ad Block

泳兒在片中說︰「我見到啲留言話大家撐泳兒,我真係冇諗到,冇諗過發生咁嘅事。」由於當時他們在吃甜品,之後Mani說︰「食飯都喊!明明食緊甜品,係咪好食到喊!」當Mani埋單時,泳兒又再哭,因為自己沒有機會請大家食飯,答謝大家的付出,她說︰「唔俾我俾錢呀!我想俾錢都俾唔到!好傷心冇得請食飯!」Mani答道︰「要慶祝你嘛!我俾機會,嚟近你要努力!」

Mani上載片段說︰「傻妹~ 點會無人撐你呀!嗱~ 請食飯嘅機會我就唔俾你㗎喇!但公司嘅Support 就肯定源源不絕嘅加油Vincy #有人食食下甜品係度喊#令我一度懷疑個甜品係咪伏野」泳兒留言回應表示沒有醉,但揚言下次會搶埋單。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受