Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-09 23:00:34

泳兒演唱會撞正《聲夢2》總決賽 望完騷趕去見證學員努力成果

分享:
泳兒開騷撞正撞正《聲夢2》總決賽。

泳兒開騷撞正撞正《聲夢2》總決賽。

施匡翹、泳兒日前現身「拍攝場地」開幕活動,現場更播出泳兒新MV打響頭炮!泳兒台上表示,「睇中」浴缸擺設,更考慮擔任下個MV導演:「其實見到個浴缸就掛住去旅行,但係返香港仲要隔離,所以完騷都未必可以去,最多staycations 充電。」

提到早前軒仔在直播前間安慰自己,搞到忍唔住爆喊:「其實我都大壓力,因為自己想做到最好,軒公佢好窩心叫我享受,咁我眼淺就喊出嚟喇!(個騷撞星夢總決賽?)係啊,我有諗過完騷趕去㗎,但佢地做直播未必等到我!」而施匡翹就話想搞歌迷聚會,仲預告煮素菜比歌迷品嚐:「我都有信心煮嘅,因為之前活動煮過啲評語都唔錯,所以下廚冇難度!依家成日走訪素菜餐廳,訪問佢地啲心得,聽聽埋埋應該都進步廚藝嘅。」

泳兒開騷撞正撞正《聲夢2》總決賽。 施匡翹預告歌迷聚會親自下廚。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受