Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-10 19:43:47

洪永城愛犬一家團聚 梁諾妍公開狗狗Molly晶片號碼尋親

分享:
洪永城與梁諾妍都是愛狗之人。

洪永城與梁諾妍都是愛狗之人。

洪永城與梁諾妍去年717日領養了一隻金毛尋回犬Molly,便一直視為家人,他們更為囡囡及Molly開設IG帳號,與網民分享近況。Molly的身世非常可憐,過去幾年被繁殖場強迫生育,更慘遭割聲

昨日梁諾妍收到有位狗主表示其家中的愛犬與Molly的笑容非常相似,核對過晶片號碼,發現Molly是網民愛犬的媽媽。她得知消息之後,加上又找到同胎另外的三隻狗仔,令她大為激動,並留言說︰「相信呢4隻仔仔係Molly 最後一」。

梁諾妍得知Molly仔女的消息後,非常激動。

梁諾妍得知Molly仔女的消息後,非常激動。

相約狗主放狗

梁諾妍相約另外三隻狗仔的主人一齊放狗,她說︰「佢哋真係好相似笑容都一樣樣雖然我唔肯定仔仔們仲記唔記得Molly但係我感覺到Molly 係認得佢哋始終血濃於水一家人團聚到真係好感恩以後會繼續約出嚟同仔仔們見面!」

從梁諾妍分享的片段所見,洪永城當日亦有一齊放狗,並非常有禮貌向其他狗主打招呼,而梁諾妍見到Molly的囝囝之後,不停大叫非常相似。她又公開Molly的晶片號碼,著其他養有金毛尋回犬的狗主,可以查查他們的愛犬是否也是Molly的仔女。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受