Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-11 16:12:08

洪永城被指責罵老婆遭鬧爆 梁諾妍連出三PO平反

分享:

洪永城與梁諾妍育有囡囡Amber及愛犬Molly。

洪永城與梁諾妍育有一女洪寶寶,夫婦二人不時在網上分享女兒Amber的近況,梁諾妍早前在港台節目《醫家搞邊科》任嘉時,透露囡囡有皮膚敏感問題,疑環境衛生和塵蟎影,導致Amber雙眼及面部紅腫,經治療之後已見好轉。

洪永城鬧老婆疏忽?

有報道引述梁諾妍在節目中的內容,指身在外地的洪永城「大發雷霆責備老婆太疏」,認為是梁諾妍把兩部空氣清新機都搬去新,導致現居只餘下一部空氣清新機運作,導致出現塵蟎報道稱洪永城「立刻叫老婆將空氣清新機搬回來,更每日向老婆詢問女兒的狀態,要求她每日都要影相證明」這篇報道自昨日出街之後,引來不少網民不滿,認為洪永城沒有體諒老婆,又指梁諾妍嫁錯老公,紛紛留言鬧爆洪永城沒有盡好人夫及人父的責任。

有報道指洪永城心痛女兒皮膚敏感,因而大發雷霆鬧老婆。

梁諾妍力挺洪永城

梁諾妍其後在限時動態連出三po澄清力撐洪永城,她多次重申沒有被老公責備︰「其實我都冇講過話佢責備我,佢只係同我一樣緊張,想同我一齊解決問題。其實我都唔明點解個topic變成咁,大家唔好責備洪永城好嗎?反而多得佢提點我先安心啲。」、「多謝洪永城一直陪伴我解決問題。利申︰佢一直都係一個理性+脾氣好的人。多謝大家關心,洪寶寶(Amber)好快已經冇事啦!我日日都出洪寶story大家都睇得出right?」

梁諾妍否認被洪永城責備。

梁諾妍︰誤會佢一定要平反

梁諾妍又認為大家被報道內的文字誤導,力撐老公是一位好爸爸。她寫道︰「佢個『話我』係提點我,叫我攞返部空氣清新機返嚟,That is it.呢位爸爸一直都做得好好,I am very pround of you!!!!!!俾人誤會我都唔緊要,誤會佢,我真係一定要平反下。BTW,11//7結婚一周年快樂!我和洪寶和Molly愛你唷~」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受