Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-22 22:40:18

渣打馬拉松2024|黎展峯首戰馬拉松跑出好成績 全程狂loop張敬軒

分享:

黎展峯首戰馬拉松跑出好成績 。

渣打香港馬拉松昨日(21)舉行演藝界有不少藝人參與,當中的十公里賽事更是藝人參與的熱門項目。黎展峯(Andy)首次挑戰十公里賽事,並以四十八分零四秒完成賽事,絕對是這個組別芸芸參賽藝人當中成績彪炳的一位。

Andy本身是畢業自浸會大學體育系,向來喜歡運動、各樣球類的他這次轉跑道玩跑步,原來是「拜疫情所賜」。他說︰「因為之前疫情冇封咗球場,冇得去玩球類運動,於是就走咗去同啲friend一齊跑步、跑山,點知愈跑愈跑上癮,想挑戰一下自己可以玩到啲乜嘢成績返嚟。喺香港最容易報到名嘅跑步比賽我諗就係馬拉松,所以嗰陣就下定決心參加馬拉松,挑戰自己喺跑步上可以衝到啲乜嘢成績。」他透露去年七月已開始備戰,每星期訓練一堂。

Andy是畢業於浸會大學體育系。

首次參賽,Andy坦言超級緊張,緊張到瞓唔着,「因為前一晚淨係瞓咗個幾兩個鐘,主要係同公司嘅同事、同埋跑步嘅團體傾吓目標成績,自己又會去睇吓上年有啲乜嘢時間,跟住就不斷喺度諗:『自己可以衝到乜嘢時間返嚟呢?』愈諗就愈緊張同亢奮,搞到個人更加瞓唔着,哈哈。」

至於事前準備功夫,Andy表示自己有個跑步歌單,特別在聽歌時會令自己更加亢奮,會再跑得快點,「我loop咗好多次軒公嘅《Do what you want》 ,一路聽住,真係覺得自己愈跑愈快。」除了得到軒仔「沿途打氣」,Andy直言「真人打氣」亦十分難忘,「途中見到有好多人幫手打氣,喺一啲橋位或者係一啲水站,雖然已經跑到兩隻眼唔係睇得好得清楚啲人,但喺凌晨嘅時分都feel到大家嘅熱情,幫我哋所有跑手打氣,好難忘好感動。」

Ad Block

Andy特別聽住張敬軒的歌跑步。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受