Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-10 19:00:21

港姐2022|上屆冠軍宋宛穎卸任在即 憑流利普通話獲機會北上拍真人騷?

分享:

宋宛穎

TVB年度盛事《2022香港小姐競選》準決賽及決賽分別將於9月4日及9月25日舉行,意味上屆香港小姐冠軍宋宛穎(Sabrina)即將卸任。加入TVB未夠一年嘅宋宛穎,雖然喺TVB工作量唔多,不過近日就被派往內地開工,為內地真人騷進行拍攝。佢咁快就可以有機會到內地發展,好大嘅原因係佢講得一口流利嘅普通話,深得內地網民喜愛。

現年23歲嘅宋宛穎係中葡混血兒,上年以黑馬姿態艷壓群芳獲得港姐冠軍,佢加入TVB將近一年,不過工作量唔多,只為《萬千星輝賀台慶》、《萬眾同心公益金》、《明愛暖萬心》大騷擔任司儀及為《新春開運王》及《北京冬奧》等節目擔任主持。佢冇選擇默默等待機會,而係喺當選港姐冠軍後便開始小紅書帳號,不時上載烹飪、工作及扮靚心得等等同內地網民分享。日前,Sabrina就上載短片透露自己將會北上工作三個月,就係與兩位未合作過嘅男藝人去拍攝真人騷節目,而佢亦表示非常期待會有不一樣嘅火花。而呢兩個男藝人就係涂毓麟(Oscar)及曾展望(GM)。

另外,宋宛穎亦指真人騷節目將會喺上海進行拍攝,並將會喺東方衛視播出。另外,佢仲話喺港姐決賽當晚(9月25日)會飛返香港,為新一屆嘅港姐冠軍進行加冕儀式,之後就再返內地繼續拍攝。

而現時,宋宛穎已經飛咗去成都,喺隔離期間佢仍然不忘更新小紅書,上載相片並留言話:「隔離期間也不能偷懶哦!減脂的寶寶們我們一起打卡吧!來挑戰嗎?開啟10天的運動之旅!!今日份運動:1小時劉畊宏,喝水量:2500ml。晚安啦~」

雖然宋宛穎喺TVB暫時都未有代表作,不過佢講得一口流利而又標準嘅普通話,深得一班內地網民喜愛,紛紛留言大讚,例如「普通話說得好好」、「普通話好標準!!!」、「普通話頂呱呱」、「你沒有口音」、「小姐姐普通話很好」及「你普通話好好 聽得太舒服了」等等。

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

 

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

宋宛穎

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
Ad Block Ad Block
留言專區
Ad Block Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受