Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-11 20:08:50

湯令山做衛蘭個唱嘉賓 與女友整TEE送觀眾

分享:

衛蘭紅館騷每晚都邀請不同嘉賓到場。

衛蘭(Janice)昨日在紅館舉行第二場演唱會,邀請湯令山擔任嘉賓。二人合唱完《心亂如麻》之後,Janice向他說︰「多謝你唱我這首歌,好感動。我等同你合唱好耐啦,一直好欣賞你,you’re doing amazing job 。」湯令山就送上自己最新推出的CD作為禮物,並謂︰「我寫咗你同Jill……其實係我帶得一隻,我返公司再拎多隻俾你....」十分搞笑,Janice就笑話,「多謝你,我會係車聽」。

湯令山與衛蘭合唱《心亂如麻》。

湯令山自攜tee送觀眾

當Janice回後台換衫時,湯令山開始行齊四面跟觀眾打招呼,並問觀眾,「在座朋友,邊位係男朋友材料呀?有就舉手我睇下?」觀眾即歡呼爭舉手,最終他揀了其中一位男士並謂︰「我同Moon(女友)第一件做嘅男朋友材料Tee送俾你!心意啦,我哋自己hand print」之後他說︰「今次係我第三次紅館做嘉賓,我唔知下次仲有咩機會同大家喺紅館見面,所以我揀番一開始,大家認識我的第一首歌 :Boyfriend Material》,識唱同我一齊唱啦。」

昨晚演唱會到完場,觀眾照樣不肯離場不停安歌,有歌迷更預備了大字報點唱,最後Janice應歌迷要求唱了《在月台上等你》、《她整晚在寫信》及《就算世界無童話》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受