Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-01 20:06:12

演唱會舉行在即唔病得 歌迷發起保護軒仔行動

分享:
HK ENT

軒仔讚fans適當時候做適當的事。

張敬軒(軒仔)將於下周一舉行一連11場演唱會,早前他出席活動時表示,完成當日活動後,會完全閉關至開show,不再有公開活動,「今個show唔可以再有事,要以身體為先。」

昨日軒仔出席由Montblanc開設的The Library Spirit期間限定店活動,主辦方得知他演唱會舉行在即,為安全起見特意為他封舖,安排時段只讓他一人於店內參觀。此外,早已在現場守候的過百歌迷,亦非常自動自覺帶上口罩「保護軒仔」,更有歌迷高呼「我哋會好好保護你。」

HK ENT

非常寵粉的軒仔,叮囑fans注意炎熱天氣。

為fans做好演唱會

軒仔聞言十分感動,「首先多謝客戶嘅邀請,同埋冇諗過佢哋會為咗我而封咗間舖,真係受寵若驚,十分感恩。」對於守候的歌迷都自發性戴上口罩,軒仔大讚:「雖然佢哋平時會成日mean我,但其實佢哋好乖,適當時候做適當嘅嘢。」

非常寵粉的軒仔,知道天氣炎熱,特別叮囑fans多加注意:「今日天氣咁熱,雖然係喺室內有冷氣,但你哋都嚟支持,真係好多謝你哋,所以就更加想做好個演唱會,呈現一個更好嘅自己嚟報答你哋。」

HK ENT

fans自發性帶上口罩高呼「保護軒仔」。

HK ENT

商店非常體貼,封舖讓軒仔獨自參觀。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受