Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-15 18:27:25

炎明熹A0旁觀者唱慘情歌《大開眼界》 拒為愛情無底線妥協 (有片)

分享:
炎明熹白色情人節出慘情歌《大開眼界》拒為愛情無底線妥協

炎明熹推出慘情歌《大開眼界》,以A0旁觀者身份唱出愛情中的苦澀。

炎明熹(Gigi)於昨日(14)白色情人節推出苦情歌《大開眼界》,以A0旁觀者身份唱出愛情中的苦澀,提醒大家別為愛情而無限退讓,最終失去自己,更親手為這段愛情劃上句號。Gigi認為,「愛情入面除咗有sweetmoment,亦都有令人痛心時刻,首歌係提醒大家唔好因為愛而迷失自己,太忍讓其實都會為另一半帶嚟壓力。」Gigi出道至今已推出多首歌曲,一眾Gi炎粉都關心偶像何時推出CDGigi表示公司會有安排,懇請大家耐心靜候。

Ad Block
炎明熹於白色情人節出慘情歌《大開眼界》。 17歲仍然求學的Gigi,雖未嘗初戀滋味,但新歌《大開眼界》仍能唱出愛情的扎心時刻

一味付出 太過卑微

17歲仍然求學的Gigi,未嘗初戀滋味,但仍能唱出愛情的扎心時刻,她指一切都要歸功於作詞人曰云,其中一句「而最終討得你的歡喜/漸漸地淡忘自己/難道變做了你/世界都只得你」,道出為另一半不斷更改下調自己底線的卑微愛情,Gigi說:「填詞人有同我講,講完我明白少少道理,睇完成個故事,認為唔可以太過於卑微,唔可以一味去付出,因為只要嗰個人鍾意你嘅話,係唔會要你咁樣做。」她想像到將來若是遇上自己很愛很愛的人時,也會願意為對方作出妥協修改底線,不過若然對方要自己一再更改底線,是時候反省,想清楚對方是否真的喜歡自己,Gigi理性地指出,「因為咁樣會覺得自己太過卑微,只係自己去付出,而唔係大家一齊去付出,如果佢係足夠愛我嘅話,咁改嘅應該係佢而唔係我。」

炎明熹於白色情人節推出苦情歌《大開眼界》 炎明熹於海岸邊為新歌《大開眼界》拍MV。

對戀愛佛系心態

Gigi自言在感情事上是抱着佛系心態:「唔抗拒戀愛,因為可以體驗下唔同嘅情緒,亦為人生加一啲故事,但我比較佛系,拍拖呢樣嘢可以唔使咁急住,佢嚟就接住佢,佢唔嚟都冇所謂。」她認為能與第一個遇上的情人私定終生,是件非常難得的事,倒不如去大開眼界:「去睇下更加廣濶嘅世界,可能亦都係好事,唔會畀任何事物框住自己。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受