Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-14 15:45:30

炎明熹演唱會|炎明熹自覺首場表現未夠好 請姜皓文即場考演技

分享:
炎明熹表示首場的表現未算最好,所以在第二場更加用功。

炎明熹表示首場的表現未算最好,所以在第二場更加用功。

《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》昨日(13日)舉行第二場,獲Gigi的父母、好友姚焯菲及森美到場支持。炎明熹(Gigi)在演唱會上表示,自覺首場表現一般,所以在第二場要再俾心機。

姚焯菲 森美 炎明熹的父母到場支持。

前晚首場,歌迷知道Gigishow壓力大,於是別出心裁,製作巨型紙牌寫上「炎明熹我地(哋)真係好鍾意你」,昨晚第二場則換上「I LOVE U 300000」,想盡辦法讓Gigi放鬆心情。演唱會中段,Gigi與樂迷打招呼,她搞笑問大家,自己是否適合做「氣氛擔當」,台下隨即歡呼回應。隨後,Gigi原本要獻唱《流沙》,但她突然撥弄鼻樑位置,說:「我係咪跌咗少少嘢?」原來是眼妝的閃片掉落,她在台上整理期間不經意做了鬥雞眼,蝦碌場面引來全場哄笑。

《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》
《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》

到嘉賓環節,Gigi請來在電視劇《青春本我》中飾演她爸爸的姜皓文到來,兩父女難得同台,姜皓文指近日有睇新聞,知道「囡囡」拍《還有一艘救生艙》 MV時演技大爆發,鏡頭前話喊就喊,於是被演唱會導演吩咐,上台考驗Gigi演技,要她即場展示「喜怒哀樂」情緒。

Gigi自嘲演戲時總是尷尷尬尬,姜皓文安慰她說:「咁我個女啲喜怒哀樂表情係差唔多嘅,但係佢呢個招牌笑容,真係第二個搵唔到。」之後到Gigi「禮尚往來」,考驗「爸爸」演技,身為演技派,姜皓文當然駕輕就熟,還特意誇大表情搞氣氛,令台下笑聲不斷。

姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。

互考演技後,姜皓文還在台上爆笑料,指當日拍劇期間,大夥兒叫糖水宵夜:「咁我哋畀張糖水紙佢揀,佢就問係咪點叫都得㗎?我話『係吖,你叫幾多碗都得。』跟住佢話『嘩,你哋好有錢呀!』我呢個女真係單純到好可愛,搞到我呢個做爸爸嘅有啲擔心,我當然唔驚台下嘅觀眾呃你,因為你哋錫佢都嚟唔切。」

接着,Gigi送上繡有Black Pa(黑爸)的運動毛巾答謝,姜皓文則祝福Gigi,希望她可以紅遍整個宇宙。平日演技一流的姜皓文,原來一樣唱得,在九展舞台大開金口獻唱Gigi的《好想約你》,他說:「呢首歌係三日前同個女一齊揀,阿女話我唱慢啲,個感覺會好唔同喎,佢唱完呢首歌之後,我都去多咗嗰間快餐店食嘢。」緊接,姜皓文再送上《鐵塔凌雲》,台下掌聲如雷。

Ad Block
姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。 姜皓文擔任《炎明熹Gi-FORCE演唱會》嘉賓。

另外,校長譚詠麟雖然未能親身前來欣賞演唱會,但非常有心,昨日趁Gigi綵排期間,帶同果籃抽空到場支持,之後更在社交網站發帖,讚Gigi外型和唱功都是可造之才。Gigi對校長的支持表示感激,她說:「好開心校長咁忙都嚟睇我綵排,佢嘅支持畀咗好多信心我,真係好多謝佢。」

《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》 《炎明熹Gi-FORCE演唱會2024》
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受