Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-20 22:31:56

熊黛林呻湊女好悶 恨拍戲外出唞下氣

分享:

熊黛林坦言湊女生活好悶,希望多些工作。

熊黛林今日到灣仔出席「粵港澳大灣區文創開新篇」記者會,麗新集團主席林建岳與紫荊文化集團宣布多個合作計劃,她希望未來可以多些工作機會。早前她曾透露3月會離開香港拍電影,但因為疫情而要押後到7月尾。

她坦言每天在家中照顧兩女「好悶」︰「唔做嘢,日日喺屋企,又冇街去,生活重覆又重覆,好悶!以前周圍走,個個星期都飛。」問到她離開屋企,兩位女兒會否不捨得,她說︰「佢哋好識做戲,喺度嘅時候就成日攬住我話唔捨得我成日走,但係一飛咗之後就同佢哋視像就唔望我,四圍走。」

提到大灣區置業,她表示早幾年老公已看好當地市場,直到去年到大陸拍戲,期間物色到合適的單位,於是買了一個單位。問到會否買物業送贈給女兒,她表示現正努力儲錢,希望到時可以給她們做嫁妝。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受