Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-26 12:50:45

王菀之Serrini扮精靈 合體拍MV

分享:
《誅神的黃昏》MV

《誅神的黃昏》MV

王菀之與Serrini合體開騷之餘,更合作推出新歌《誅神的黃昏》,由Ivana作曲、黃偉文填詞,歌曲於各大平台上架日。

今次MV由Sheng Wong執導,Serrini搞笑表示,一直想拍MV係泳池游水,花園跑步,不過今次化身為樹精,都好好玩。談到這首合作歌,她說 : 「Ivana咁勁,咁大氣作品,我第一次聽已經同自己講,我一定寫唔出!聽Demo已經覺得好勁!第一次同馮翰銘(Alex)合作,佢真係好識得點同歌手相處,錄完一次,佢就淳淳善誘同我講,『好好呀 ,不如來多兩次?』令你不期然就笑咗出來,亦冇得反駁。」Ivana就話:「MV超出我想像咁靚,MV入面我哋演繹兩個精靈,可以話係演禮、樂之神,黃偉文歌詞想寫人類所做的事,已推到自己去到一個崩壞局面。」講到大家盛讚這是一首CLS神曲,是年度之作,Ivana就謙稱話:「係歌名有個神字,所以大家過賞啦。不過知道好多人鍾意我都開心,其實寫呢首歌時,我係好似做編織一樣,個腦裏面交織住我地兩個人歌聲而啟發寫出來。其實我寫完編咗已經覺得好好,不過當然最後都係交俾馮翰銘(Alex)再編,令首歌更完美。當然黃偉文填的歌詞,係收到之後好震憾啦,我好珍惜今次合作,希望可以由呢首主題曲,係12月演唱會上面,開始帶樂迷去一個精彩旅程。」導演Sheng Wong表示能與兩位藝術家合作十分開心,他表示最遺憾是有一個好靚場景,拍好了之後,因為錄影的記憶咭出事,現在咭已寄去歐洲維修,希望可以修服,修服到的話或者再推出個原版給大家看。

Ad Block
《誅神的黃昏》MV 《誅神的黃昏》MV 《誅神的黃昏》MV 《誅神的黃昏》MV 《誅神的黃昏》MV
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受