Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-05 17:41:45

王菀之演舞台劇獲汪明荃陳慧琳大讚 身兼三職激瘦十幾磅

分享:
王菀之與陳淑儀,陳康,吳鳳鳴和導演司徒慧焯。(舞台劇《PROOF》) 王菀之為舞台劇《PROOF》身兼監製、翻譯劇本和女主角三職,瘦了十幾磅。

王菀之(Ivana)身兼監製、翻譯劇本和女主角三舞台劇《PROOF》,昨晚(4)尾場圓滿結束,14場演出口碑載道, Ivana大為感動,「我覺得整個團隊都做出100分呀,大家都好享受舞台上每一刻。我真心好多謝陳淑儀,陳康,吳鳳鳴,佢地教咗我好多,同佢地做戲係一種享受!」為感激導演司徒慧焯和整個團隊都百份百投入,她特地於完騷當日訂食物作小慶祝。

不捨角色

今次開14場仍是一票難求,很多觀眾都問會否重演,Ivana表示認真考慮中,「真係唔知,工作上面好多安排,自己又多心,如果再做又想試其他角色,呢一刻真係答唔到呀……」每日穿過虎道門化身劇中演天才數學家的女兒Catherine,如今終於告別角色,問她感到不捨嗎,她坦言,「最初係答:『冇』。 因為每日咁演呢個角色,已經到咗自己嘅精神極限,我唔想再經歷呢個可憐女仔,我想盡快逃離Catherine的世界。  但係又唔知從何時開始,Catherine住進了我心裡,個腦隨時都會響起舞台劇的音樂,個心好重,好深刻好難忘,原來我都係會唔捨得。」

Ad Block
鮮有露面的陳慧琳對Ivana身兼三職實身夢想,大感佩服。 連向來要求高的阿姐亦大讚Ivana的演出。

笑言體重「聽日」反彈

今次舞台劇演出獲不少前輩好友支持,包括汪明荃、許鞍華、毛舜筠、陳慧琳等,問她哪位嘉賓讓她最感壓力?她答道:「今晚,因為老公嚟咗睇……佢係到就有少少壓力。佢剩係睇尾場…….佢話撐closing(老公睇完有咩評語? )冇呀,佢從來唔會俾咩意見,不過佢有佢另類方法去默默支持我囉。嗯...一路以來佢都支持咗我好多。」剛完成14 場演出,Ivana足足瘦了十幾磅,她爆料指:「大家已經開左個盤啦,睇下我幾耐會反彈肥番,有人話幾日,有人話七日,我自己話「聽日」哈哈哈…….做完我會放假兩日先啦,休息完就歸隊《飯氣攻心》啦,另外自己我重有音樂上面計劃同其他工作,都一路會忙落去。」

Ivana監製、改編及主演的舞台劇《PROOF》,14場圓滿結束。

Ivana監製、改編及主演的舞台劇《PROOF》,14場圓滿結束。

感激老公支持

這次舞台劇,不少圈中前輩好友也有來支持,繼有:謝安琪、吳君如、陳可辛、Serrini、伍詠薇、張繼聰、鄭中基,方力申、潘燦良、蘇玉華、謝君豪等等,問到Ivana,那一晚來看的嘉賓讓她最大壓力?Ivana想了想答,「今晚,因為今晚老公嚟咗睇...哈。佢係到就有少少壓力。佢剩係睇尾場...佢話撐closing。(老公睇完有咩評語? )冇呀,佢從來唔會俾咩意見,不過佢有佢另類方法去默默支持我囉。嗯……一路以來佢都支持咗我好多。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受