Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-13 09:19:28

王菀之為舞台劇《Skylight 天色》身兼三職 與謝君豪搞「黃昏戀」細咗一個碼(有片)

分享:
王菀之、謝君豪和梁仲恆合演舞台劇《Skylight 天色》。

王菀之、謝君豪和梁仲恆合演舞台劇《Skylight 天色》。

王菀之(Ivana)近年積極發展舞台劇演出,除了幕前演出,最近她更兼任監製和翻譯,改編著名劇作家David Hare的《Skylight》為舞台劇《Skylight 天色》,找來謝君豪及梁仲恆合演。此劇本於2016年曾改編為黃子華與陳法拉主演的《前度》,Ivana不擔心外界會比較,因為今次由她親自翻譯,對白截然不同,她亦打算邀請子華到場觀看,交流意見。謝君豪則表示,Ivana是女兒的偶像,將會特地從英國回港看他們演出。

王菀之、謝君豪和梁仲恆合演舞台劇《Skylight 天色》。 Ivana為舞台劇《Skylight 天色》身兼監製、翻譯及演員三職。

Ivana從演以來最難作品

Skylight 天色》將在1228日至17日期間,於香港演藝學院廖湯慧靄戲劇院公映14場。Ivana表示現正如火如茶地排練,「排到整個人都好繃緊,開始瞓唔到覺。」她在劇中演數學老師,與餐廳老闆謝君豪舊情復熾,由於其角色聰明兼轉數快,加上感情膨湃,令她的壓力很大增。Ivana演技備受肯定,初次兼任監製、翻譯及演員三職,哪一職最辛苦?Ivana直言覺得還是做演員遠比監製和翻譯辛苦,「因為要花好多時間去準備,有海量嘅台詞要準備,頭先先同豪哥傾完,對我自己嚟講,呢個係我做過以嚟難道最高、挑戰性最大嘅劇本。」

謝君豪指《Skylight 天色》的對白很多,要練到300%熟。 梁仲恆在《Skylight 天色》演王菀之和謝君豪合作,自言從旁跟兩位學習。 王菀之自言排練《Skylight 天色》舞台劇辛苦,瘦了一個碼。

謝君豪要練到300%

集金馬影帝、舞台劇帝及香港演藝學院頒授榮譽院士於一身的謝君豪,亦認為今次是舞台劇生涯的高難度挑戰,「我都做咗唔少舞台劇,今次應該係最多對白嘅一次。」他自言要不斷背對白,連化妝都要繼續背,「至今大概已記熟八成,但我目標應該係300%熟先可以上台,如果唔係搞唔掂。」梁仲恆則演謝君豪兒子,他自言戲分不多,通常從旁跟兩位學習,Ivava立即扮嬲說:「你講咩呀?三個人㗎!」梁仲恆是謝君豪演藝學院戲劇學院的師弟,兩人已非首次合作,他大讚大師兄君豪沒架子,「佢係好好、非常搞笑嘅人。有豪哥喺度嘅地方就有趣。」

否認搞忘年戀

謝君豪與Ivana實際年齡相差16歲,有指兩人搞忘年戀,君豪哥笑問:「係咩?」Ivana說:「又未去到忘年嘅……」君豪哥就形容為「黃昏戀」問到兩人有否親熱鏡頭, Ivana大賣關子,但就劇透:「我需要減少少肥,唔可以用咁多衫遮住。」問Ivana減了幾多磅,她一臉尷尬:「咁尷尬嘅?講磅數就冇意思啦,一個碼囉,由加加大碼變加大碼!」君豪哥即不停讚她:「有辦你睇啦,瘦咗好多,成個人削晒……我叫佢食多啲嘢,佢好鍾意食嘢,食極都唔肥嗰度好嘢。」Ivana 笑指自己不用減肥,她補充說,「其實因為生活充實,排戲講句台詞都會流汗,唔會肥。」梁仲恆亦幫口說:「睇住佢一日瘦過一日,佢弱不禁風呀。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受