Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-05 16:02:23

王菀之笑言條腰好幼:只要上下面好大 Serrini自爆食多咗:條裙拉唔到拉鍊 (有片)

分享:
Ivana和 Serrini合作開騷,被形容為年度佳作之一,CLS咁好睇。

Ivana和 Serrini合作開騷,被形容為年度佳作之一,CLS咁好睇。

王菀之(Ivana)聯乘梁嘉茵(Serrini)一連4場Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022於昨晚(5日)圓滿結束。除了獲團中好友林家謙、柳應廷(Jer)、COLLAR成員Day和Candy、​​魏浚笙、陳蕾、洪嘉豪、黃耀明、湯令山和女友Moon等捧場,兩人的家人也有現身支持。Ivana的媽媽拍了一條爸爸睇騷跳舞的影片,「好感動,好開心見到爸爸活潑投入的一面,好多謝媽咪紀錄低比佢睇。」而Serrini則有點酸溜溜:「我父母呢,係同人唔同命,我未唱完佢哋已走先,話唔想咁迫,唔似Ivana親人入晒來影相。」兩人在完騷後分享感受,對於外間大讚這個騷是年度最佳之作,問到會否移師紅館再合作,兩人異口同聲表示期望再合作,Serrini笑言要先休息,Ivana補充說:「係咪年度最佳真係唔敢講,再玩就可能係其他新嘢。」

Ivana從 Serrini身上學會了說話的勇氣。 Ivana自言條腰好幼,皆因上面下面都好大。 Serrini多謝Ivana令她回復溫柔本性。
Ad Block

Serrini多謝Ivana令她回復溫柔本性

事先張揚要「watch my mouth」的Serrini,一出場就發表失物宣言,「我唔見咗條頸鍊?圓形嘅……呢幾日喺個場度碌來碌去,剛剛先發現唔見咗。不過到我呢個歲數,是但有人出來話送多條俾我,我都會話yes。今晚送鍊嗰個都有來,就聖誕喇!你可以送條新㗎喇!」每晚都妙語連珠的Serrini笑言,擔心無聊話題嚇壞「藝術型」的Ivana,「我同佢兩個都冇行埋一齊唱,係因為我著到唱K小魚仙咁,行過去似襲擊露營人士。所以我哋分開,你咪以為我哋不和。」引來全場哄笑。Serrini多謝Ivana令她回復溫柔本性,「平時大家覺得我講嘢大聲又嘈,其實係錯,溫柔先係真我,所以要聽網絡安全隱患,留番真美的房間,唔係今次,我即將會推出一隻好溫柔的國語專輯。」

Serrini自爆食肥咗,令表演裙子也差點不合穿。 Ivana自彈自唱,觀眾錯重點,留意到她雙手好幼細。 Ivana與Serrini合作開騷,被形容猶如兩件會行走唱歌的藝術品。 Ivana與Serrini合作開騷,被形容猶如兩件會行走唱歌的藝術品。
Ad Block

Ivana因Serrini學懂說話的勇氣

以歌聲震攝人心的Ivana,昨晚唱完The Pink Song後,終於開金口,「我想話,我係講嘢嘅……」Ivana表示從Serrini身上學會了說話的勇氣,即場奉上「青黃紅綠椒的笑話」,「其實因為我好鍾意笑,但係又因為我好鍾意個騷啲造形,好靚,好有型,我一笑對眼係會唔見咗……所以靜咗。既然大家都打開心扉,我想分享下,呢幾日我彈琴嗰陣,啲人讚我唔係淨係話彈琴好聽 ,係話隻手好瘦,真係好瘦。點解?其實個個都得㗎,只要上面同下面都好大!成個世界講緊係平行同比例,例如你想條腰好幼,都係要上下面好大。」引爆全場歡呼。在唱《迷失藝術》之前,Ivana認真表示:「好開心今次同Serrini合作,作為一個創作人,能夠同人分享到自己作品,係一件好幸福事,每個人都有自己嘅故事,生活面對不同嘅困難同挑戰,希望我嘅音樂作品可以喺大家憂傷時,減輕大家嘅痛苦,係大家開心時,又可以有啲歌係聽咗之後更開心。」

《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。 《Ivana x Serrini Fairy Nice To Meet You Live 2022》被形容為本年度佳作之一。

Ivana爸媽跳住睇騷好興奮 Serrini嘆同人唔同命

Ivana坦言已有幾年沒有舉行大型音樂會,心情戰戰競競,好俾心機訓練自己狀態,她主動提及昨晚的小意外,「我呢個露營人士個帳幕唱唱吓打唔開,好彩dancer夠專業,我一路跳佢哋一路幫我搞番好。」而Serrini條裙亦曾經出事,「我食多咗少少燒味飯,拉唔到拉鍊,所以樂手要不停咁奏足5分鐘音樂幫手頂住。Ivana轉發了爸爸睇騷跳舞影片,原來是媽咪的傑作,「自己收到時都好感動,好開心見到爸爸活潑投入的一面,好多謝媽咪紀錄低俾佢睇。」而Serrini則有點酸溜溜:「我父母呢,係同人唔同命,我未唱完佢哋已走先,話唔想咁迫,都唔似Ivana親人,個個入晒來影相。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受