Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-25 13:13:20

甘比獲兩天后現身撐鈎織店 以「屋企人」來形容與Sammi鍾楚紅關係

分享:

甘比與Sammi及紅姑一樣老友鬼鬼。

「大劉」劉鑾雄太太「甘比」陳凱韻,近年熱愛鈎織手藝,更在銅鑼灣開設工作坊,不少圈中人包括鍾嘉欣、何超欣與阿嫂奚夢瑤、江美儀、唐詩詠等都先後到甘比的工作坊學鈎織兼打卡。日前,輪至甘比的兩位閨密Sammi(鄭秀文)及鍾楚紅到店支持。

甘比在社交網分享三人的合照,並興奮表示:「我今日好好好開心呀!認識我深嘅人都知我其實面皮紙咁薄,好少會叫朋友來撐我什麼什麼的!自從Happy yarn開店以來,我發現好多朋友仔都好錫我,又好支持我!非常感動及感謝!」 

Sammi 大讚製成品可愛。

甘比續以「屋企人」來形容與Sammi及鍾楚紅的關係:「今日呢兩位已經唔可以用『好朋友』來形容的『屋企人』成日想嚟,我又唔好意思安排佢哋嚟嘅Mi(鄭秀文)同Cherie(鍾楚紅),終於都去埋,佢哋話冇可能仲未去打卡,多謝你哋欣賞我的用心,亦多謝你們的窩心。」Sammi亦有貼出合照表示:「織嘢是一種很令人放鬆的嗜好。雖然Mi唔識。這小天地可聚合志同道合喜愛織東西的人,so nice.加油喔!加油喔!

Sammi 大讚製成品可愛。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受